Velaro Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Ik heb een felle,misschien iets té felle Burnout sig gemaakt Reageren
Achille Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 (bewerkt) Mooie renders kan je me die geven? Achtergrond past niet bij het plaatje.. 6/10 @Velaro, Dankjewel! Bewerkt: 8 januari 2006 door Achille Reageren
Velaro Geplaatst: 8 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Ik zal ze uploaden en via PB de link geven Reageren
Upstream Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Ik zal ze uploaden en via PB de link geven Kan je de link niet heer neerzetten, ik wil hem namelijk ookwel . Over de sig, een border zou het wel verbeteren, en de achtergrond is te fel. Maar je gaat de goede kant op. Reageren
Velaro Geplaatst: 8 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 No problem ik zet ze in deze post als ze geupload zijn.Er staat wel Made By,maar dat kan je er heel simpel uitknippen. PS:Ze zaten in het Mega Render Pack. http://img252.imageshack.us/img252/3883/my...dercopy45jd.png http://img252.imageshack.us/img252/5445/po...167517154wb.png Reageren
Froop Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Ik denk dat je "burn" iets te serieus hebt genomen. Nu ff een serieuse reactie. Probeer eens met brushes te werken. Ik vind hem nou niet echt leuk. Ik geef je een 6 voor de moeite. Reageren
Velaro Geplaatst: 8 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Ik heb er een met een Brush gemaakt om te zien of je dit bedoelt,het is niet zo mooi,ik heb het heel snel inelkaar geflanst. Reageren
Froop Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Ik bedoel een gedownloade brush, en met filters over de sig knoeien. Reageren
Velaro Geplaatst: 8 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Ik snap niet hoe je die installeert (PS CS2 V9.0) Reageren
Froop Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 (bewerkt) Ik maak even een plaatje. Ik edit mijn post als ik hem heb. Bewerkt: 8 januari 2006 door Froop Reageren
Silverwing Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Gedownloade brushes zijn slecht.. Ik zou ze niet gebruiken, ik gebruik altijd de default brushes.. Het is maar een aanrader. @Velaro (hieronder): Als je gedownloade brushes gebruikt kan je niet zeggen dat het jouw sig is. Je gebruikt iemand anders zijn brushes, als je je eigen brushes maakt dan kan je zeggen dat het jouw sig is. Zo is het eigenlijk wel. Reageren
Velaro Geplaatst: 8 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 (bewerkt) Bedankt,ik ga het zometeen doen. @SilverWing : Er zitten er altijd wel leuke bij Bewerkt: 8 januari 2006 door Velaro Reageren
Velaro Geplaatst: 8 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Is deze al iets beter ? Rate en comments zijn welkom ! Reageren
tjah77 Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 De renders zijn mooi en goed geplaatst, dat is mooi... Maar persoonlijk vindt ik de achtergrond niet zo mooi. Je hebt wss een filter ofzo gebruikt, gebruik brushes. De text is niet echt slecht, gewoon goed. Ik vindt hem 7/10! Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Ik heb echt nog een aanrader: Dit zijn echt geweldige brushes. Gemaakt voor een vriend van me. Veel succes ermee. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.