kuyt Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 is het mogelijk om van de ploeg van de tractor een aanhnger te maken en van de tactor een sportiefe auto zodat je je quard,bike,of motor mee kan nemen en dat je waarmee je normaal de tractor stang bediend het klepje van de aanhanger kan digt doen kan het of kan het niet post hier je reacties bvd Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Heb je al gekeken in het mod forum daar hoort deze topic volgens mij ook. Reageren
Goliat Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Eey, Ik denk dat dit eerder thuis hoort in het modding-help forum Reageren
ViceAgent Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Het is wel een cool idee, zo'n sportwagen met een trailer erachteraan waar een Jetski/Quad op staat Reageren
kuyt Geplaatst: 8 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Het is wel een cool idee, zo'n sportwagen met een trailer erachteraan waar een Jetski/Quad op staat ja maar hier kunnen we het ook wel behandelen ja ? ook al staat hij een beetje verkeerd Reageren
Goliat Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Zo'n goed idee wel trouwens, is het eigelijk mogelijk om suggesties naar rockstar te sturen voor de volgende GTA Reageren
kuyt Geplaatst: 9 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 Zo'n goed idee wel trouwens, is het eigelijk mogelijk om suggesties naar rockstar te sturen voor de volgende GTA nee ik bedoel voor deze gta als het daarvoor mogelijk is Reageren
abiboe Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 lijkt me vet, en heel veel werk... Reageren
kuyt Geplaatst: 9 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 lijkt me vet, en heel veel werk... is het denk ik ook maar kweet niet wie hier goed kan modden ? Reageren
.Sharingan Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 lijkt me wel vet ! @ Kuyt .. als je GTA SA veranderingen ideeën hebt .. moet je dat in de daarvoor gemaakte Modding fora posten zou wel handig zijn Als het even kan .. dat een Mod dit verplaatst ! Reageren
ZOrange Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 ja kan zeker lukken hoor! gewoon even de tanker aan passen! Reageren
Dynamic Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 Doe gewoon die Takelwagen waar je een auto op sleeptouw dat je via dat ding die moet je dan op het dak zetten trek je de auto op een kar! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.