Silverwing Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Ik kan me al een hele tijd niet meer aanmelden op MSN.. Ineens was het offline bij alle mensen, en de dag erna ging alles terug bij hun, maar niet bij mij. Kan iemand helpen? Reageren
Velaro Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Al GeREinstalled,zo nee doe dat eerst Reageren
tjah77 Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Je kan dit proberen: Start>configuratiescherm>software>msn messenger 8.0 herstellen... Lukt het nog niet, opnieuw installeren. Lukt dat niet, oudere versie of zelfs windows messenger proberen. Lukt dat nog niet? www.e-messenger.com... Reageren
Silverwing Geplaatst: 8 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Windows Messenger wilt ook al niet gaan... Hij vraagt naar je email en wachtwoord, en als je het invoert zegt hij dat het niet klopt... Web Messenger wilt zich ook al niet meer aanmelden, en ik wil de gewone MSN terug.. @Velaro: Heb ik gedaan, geen resultaat. Ik ga nu tjah77 zijn info gebruiken.. Werkt niet. E Messenger werkt ook niet. Reageren
Ferre Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 Misschien is je wachtwoord door iemand veranderd Reageren
Matiscus Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 Welk bericht krijg je? - Aanmeldingsnaam bestaat niet of wachtwoord is onjuist? - Kan geen verbinding maken met net-passport? Als het dat eerst is ben je gehackt. Is het dat tweede dan ligt msn even lam. Reageren
Ferre Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 Op msn.nl kun je de status zien, of alles down is. Ik kijk wel ff waar precies Reageren
Matiscus Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 Ik heb ook probleem. Men twee emailadressen zijn samengevoegd. :s Reageren
vice Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 ik heb soms ook een probleem ergens heb ik gevodnen ik weet niet meer waar dat je minstens 1 keer per maand op je msn moet gaan.ofwel dat ze aan msn aan het werken zijn dat kan ook. ofwel dat je eens de nieuwste versie van msn download. Reageren
Ferre Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Ja, het is waar dat je een keer in de zoveel tijd moet inloggen met je account. Maar ik weet niet of je account dan verwijderd word, want volgens mij werd die dan geblokt Reageren
vice Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 ja ik denk dat die geblokt wordt,ik weet niet hoe je het terug krijgt je kan ook altijd een nieuw msn-adres aanmaken. Reageren
Silverwing Geplaatst: 10 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Ik heb als foutmelding dat ik geen verbinding kan maken voor aantemelden... En mijn broer heeft op deze PC juist hetzelfde, dus het ligt niet aan hacken.. En ik heb de nieuwste versie. Reageren
vice Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 heb ik ook soms wel is misschien staat je caps lock(hoofdletter toets) aan. en ben je ook zeker dat je in 1 maand er minstens 1 keer bent opgeweest? Reageren
Matiscus Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Spyware, ik zou zoveel mogelijk scans runnen. En kijken of je firewall niks blokeert van msn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.