plasman007 Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Hey Ik heb problemen met de rijschool. Al meteen bij de eerste missie. Als ik Z en S samen ingedrukt hou, doet hij wel een burnout maar van een 360 is geen sprake. Het lukt ook niet met de pijltjestoetsen of gewoon links en rechts sturen. Reageren
ballas Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 je moet remmen gas geven en sturen naar 1 kant tegelijk. Reageren
plasman007 Geplaatst: 8 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Heb ik al geprobeerd maar dan doet hij niets. Ik geloof dat dit er eentje voor het save game forum zal worden Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Heb ik al geprobeerd maar dan doet hij niets. Ik geloof dat dit er eentje voor het save game forum zal worden Je kan ook een bug hebben. Reageren
plasman007 Geplaatst: 8 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Tja, zou wel kunnen. De missie waarbij je met de auto's moest "hoppen", kreeg ik ook langs geen kanten klaargespeeld. Die heb ik ook moeten posten bij de savegames. Ik post hem wel even snel. Alvast bedankt voor de reacties. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Kijk anders ook ff in de filmpjes op deze pagina (klik), daar staan alle filmpjes over de scholen. Succes en veel plezier ! Reageren
Talietje Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 je moet gas knop en achteruit rijden tergelijke tijd indrukken en dan sturen met de pijltjes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.