Carl_Johnson2 Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 ik heb een vraag op welke console speel je het eigenlijk dat zou meer helpen Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 ik heb een vraag op welke console speel je het eigenlijk dat zou meer helpen Maar hij heeft toch geen vragen meer. Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 (bewerkt) hij antwoord niet meer zul je bedoele (niet grof bedoeld) Bewerkt: 9 januari 2006 door Carl_Johnson2 Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 hij antwoord niet meer zul je bedoele(niet grof bedoeld) Ok ik begrijp je sorry ik ben nog maar 10. Reageren
kadee Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 (ballas @ 8 Jan 2006, 20:19:35) kijk ook goed naar de radar vanwaar de meeste vliegtuigjes komen. 1 keer raken is al genoeg. en als het echt niet lukt laat hem gewoon.(je moet hem toch niet doen voor de 100%) je kan ook kijken naar welke mast ze eerst komen want ik heb eergisteren ook die missie gedaan en volgens mijn doen ze zo een beetje mast per mast sucses Reageren
corvie Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 (bewerkt) Je hebt ook van die 'eskaders' (zo noem ik het maar ff ).. die vliegen in groepjes van 3 a 4... Die groepjes zijn makkelijk neer te halen want ze vliegen best dicht op elkaar Owjah... nog een vraagje... kan je ook ergens die RC voertuigjes krijgen... want dan kan ik d'r ook mee gaan rondrijden ofzo:P Bewerkt: 9 januari 2006 door corvie Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 (bewerkt) Je kan maar twee keer in een rc voertuig in de missie supply lyns en als je Zero,s missies hebt gedaan achterin de winkel dat is een zij missie. Bewerkt: 9 januari 2006 door gta-liefhebber Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Je bedoeld vast de extra missie als je alle missies van Zero hebt gehaald. Deze kun je achterin het kamertje doen van Zero's shop. Dat is dezelfde missie zoals Gtaliefhebber zei, maar dan moet je allemaal busjes vernietigen van de Red Baron. Dit is geen zij missie, want die tellen mee voor de 100%. Deze niet. Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Je bedoeld vast de extra missie als je alle missies van Zero hebt gehaald. Deze kun je achterin het kamertje doen van Zero's shop. Dat is dezelfde missie zoals Gtaliefhebber zei, maar dan moet je allemaal busjes vernietigen van de Red Baron.Dit is geen zij missie, want die tellen mee voor de 100%. Deze niet. O ik dacht dat want het is wel een missie dus wat is het dan eigenlijk. Reageren
Laikos Oversize Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 hoi, Ik heb nu alle missies gehaald behalve die van Zero zonder codes. Maar bij Air raid kom ik dus niet verder. Maakt het uit of ik nu 1 code doe (de code voor alle voertuigen te vernietigen) voor deze missie door te komen, dat ik de 100% nog kan halen? alvast bedankt, Laikos Oversize Reageren
HerrieM Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 Maakt het uit of ik nu 1 code doe(de code voor alle voertuigen te vernietigen) voor deze missie door te komen, dat ik de 100% nog kan halen? Nee dat maakt niet uit. Als je enorm veel codes gebruikt zou je geen 100% kunnen halen. (dit weet ik niet zeker of het klopt, want het is een gerucht) Maar als je pedestrian codes (die voetgangers beinvloed) gebruikt is het mogelijk dat je temaken krijgt met gliches waardoor je het spel niet kan uitspelen. De bekendste is de Riot Cheat en het probleem met een te vroeg springende Madd Dogg. Reageren
Mastertuner Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Heey bedankt he ik wist dat nog niet (ik heb hem op PS2) Mastertuner Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.