Mikeyyy Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 (bewerkt) Hoi Ik kan niet kiezien welke het mooiste is deze Nr.1: Of deze Nr.2: Welke vinden jullie het mooiste om in je sig te doen? Nr.1 Nr.2 daar zitten scanlines in. Alvast bedankt! P.S Het is me 2de sig die ik heb gemaakt. Bewerkt: 8 januari 2006 door Mikeyyy Reageren
Achille Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 lol, ik zie helemaal geen verschil tussen de plaatjes :S Reageren
gangster28 Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 lol, ik zie helemaal geen verschil tussen de plaatjes :S Ik zag het ook niet zo goed maar er zitten scanlines in. Ik vind de eerste mooier. Reageren
Mikeyyy Geplaatst: 8 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Was vergeten te zeggen hier zien ze er niet zo scherp uit op mijn abbo photeshop zagen ze er scherper uit! Reageren
Juice Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Ik vind de tweede duidelijk beter. Reageren
Grove St. Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 1e iets beter, natuurlijk vindt ik ze allebei niet mooi Reageren
Mikeyyy Geplaatst: 8 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 (bewerkt) Ik heb hem verander niet echt veel maar hij is veranderd (N.1) nu wil ik op de achtergrond wt witte vlammen doen maar weet neit hoe het moet (hier mijn verbeterde: Alvast bedankt! Gr. Mike Edit: Het rode achtergrond is niet mooi op mijn abbo photeshop wel Bewerkt: 8 januari 2006 door Mikeyyy Reageren
RonaldVC Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 Ik vind de eerste mooier, ziet er wat scherper uit.. Groetjes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.