iLoveGta Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 (bewerkt) hey, ik zoek goeie downloadsites voor films en games waar vindt ik dat ??? thxxxxxxxxxxxxxxxxxxx grtzzzz ILoveGta Bewerkt: 8 januari 2006 door iLoveGta Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Licht er aan wat voor films, Je zou bijvoorbeeld bij google in kunnen type game movies. Of zoiets. Reageren
Tim Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 ik neem aan dat je trailers bedoelt, als je hele films wilt downloaden kunnen wij je daar niet bij helpen dat is namelijk iligaal, zie forum regels Reageren
Matiscus Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Ik denk dat hij bedoelt Films en Games voor de PSP? Die kan je downloaden op yourpsp.com. Eerst moet je wel registreren. Dan kan je alles downloaden. Reageren
iLoveGta Geplaatst: 11 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 (bewerkt) ja dat bedoel ik en ik ben geen hij maar een zij !! thx ps : zijn er nog goeie sites ???? EDIT : welke games en films zijn er zo ongeveer zijn het wijze spellekes en film's ??? Bewerkt: 11 januari 2006 door iLoveGta Reageren
henk_jan Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 ja Jou PSP:P maar jij bent een zij??...volgens mij ben je dan één van de weinige hier...leuk om te wetem dat er ook meiden zijn die op een PSP spelen Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 Hoe leuk het ook allemaal is dat hier een meisje is. Maar toch gaat dit topic op slot. Wij mogen jou niet helpen met illegale PSP games en films. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 Opnieuw geopent wegens een fout van mij. Blijkbaar gaat het hier over legale films en spellen die Sony zelf vrijgeeft. Maar als het hier wel over illegale films en spellen gaat gooi ik hem alsnog op slot. Reageren
Dogwatch Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 als je jezelf registreerd krijg je ook nog een psp paket thuis gestuurd Reageren
iLoveGta Geplaatst: 16 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2006 Huh, wat bedoel je dogwatch? Waar registreren en een pakket thuis gestuurd? Wat zit er allemaal in dat pakket dan? Reageren
RonaldVC Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 (bewerkt) Huh, wat bedoel je dogwatch? Waar registreren en een pakket thuis gestuurd? Wat zit er allemaal in dat pakket dan? Ahh kom op hé, zóóó moeilijk is het toch niet?? Een paar posts hierboven wordt al een link gegeven naar de site waar je je kan registreren.. Kijk ook hier ff, PSP Hulp?, downloads..., dat is een topic die je ook al hebt aangemaakt met dezelfde vraag. Ook daar staan links naar de officiele site van Sony... Of wil/kan je niet registreren om een andere reden? Is jouw psp van een ''vrachtwagen gevallen'' ofzo? EDIT:Óf, wat ook kan, het vooroordeel ''Vrouwen en Techniek'' is hierbij bevestigt. geintje natuurlijk... Bewerkt: 17 januari 2006 door RonaldVC Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.