Proximitus Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 weet iemand waar de geluidsbestanden zijn van de wapens (degene die je hoort als je het wapens gebruikt) want k heb net een lightsaber mod gedownload maar nu wilde ik het geluid van de katana vervangen met het geluid van zon lightsaber uit de film iemand een idee? greets Reageren
Goliat Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 zitten die niet gewoon in gta3.img? Reageren
Proximitus Geplaatst: 8 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 niet dat ik weet.. weet nie twelk bestandje ik daarvoor nodig heb.. anders vroeg ik het ook niet als ik het wel wist Reageren
Wauzie Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 Bij san andreas zitten die in *.dat files meen ik, maar er is nog niet precies bekend hoe dit ge-edit kan worden. Reageren
need my speed Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 In de map Audio bij GTA2. En dan staan er allemal kopjes, daar staat ook bijvoorbeeld het geluid van 'Respect Is Everything!' En zelf het geluid van de Electro Baton (dat wapen dat uit het spel werd gehaald) staat er in! Reageren
Proximitus Geplaatst: 9 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 maar het gaat hier over san andreas >>> Door GTA-Sheep: Onderregel in de topic naam aangepast naar San Andreas<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.