ballas Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 kan je status van respect(v.b.monster)nog veranderen na big homie?(zoja zeg niet welke) en hoe kan je je respect het best naar boven krikken? Reageren
ViceAgent Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Dat Status van respect snap ik even niet, maar om het op te krikken: - Veel Gang territories veroveren - Dealers/Cops afslachten Waarschijnlijk nog wel meer manieren, als je nog niet alle missies hebt uitgespeeld; daar krijg je ook veel respect voor! Reageren
Barcelona Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Antwoorden op Vraag1. Ik snap niet wat je hier mee bedoelt, wilt je het beter uitleggen? Vraag2.Als je veel respect wilt hebben, neem zoveel mogelijk gebieden over als je kan, want dat is het beste manier om je respect op te krikken.Bij een aantal missies krijg je ook respect en dat is ook een goede manier om je respect op te krikken. Als je je respect balkje vol is, kan je maximaal 8 homies recutreren. Veel succes! Reageren
ballas Geplaatst: 8 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 ik heb sa uit. en die status staat boven de punten van respect bij stats als je op pauze drukt. Reageren
Dizzee Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 kan je status van respect(v.b.monster)nog veranderen na big homie?(zoja zeg niet welke) Het is niet mogelijk om je respect naar beneden te krijgen, dus het vermelde in de quote kan dus niet.. Edit: AAAh oke, misschien omdat ik alsmaar meer respect wil krijgen. ^^ Reageren
ViceAgent Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 (bewerkt) Nee dat kan je niet handmatig veranderen, alleen door meer/minder respect te krijgen! @Max: 54 seconden te laat Geintje @Dizzee: Dat kan wel als je je eigen homies vermoord. Bewerkt: 8 januari 2006 door ViceAgent Reageren
ballas Geplaatst: 8 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 (bewerkt) ik bedoel niet zelf veranderen. maar na een aantal punten verander dat toch boven jouw respectpunten. bvb:foot-soldier shooter monster big homie. Bewerkt: 8 januari 2006 door ballas Reageren
Dizzee Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Zoals er al is gezegd, dit doe je door meer of minder respect te krijgen... Meer krijgen: - Drugsdealers vermoorden. Weet je niet hoe ze eruit zien? Gebruik de zoekfunctie dan en zoek naar de term 'Drug dealers' - Door gebieden te veroveren Minder respect krijgen: - Je eigen homies, gangmembers vermoorden.. Reageren
ballas Geplaatst: 8 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 bedoel ik ook niet. laat maar zitten. Reageren
Jowx Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Ik denk dat hij bedoelt of er nog rangen boven ''Big Homie'' zijn. Dat antwoordt is simpel: ja die zijn er, omdat je niet wilt weten wie zeg ik het ook niet. Om meer respect te krijgen kan je de post boven je bekijken. Reageren
ballas Geplaatst: 8 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 ja dat is het ok bedankt. Reageren
gta 88 Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 Ik denk dat hij bedoelt of er nog rangen boven ''Big Homie'' zijn.Dat antwoordt is simpel: ja die zijn er, omdat je niet wilt weten wie zeg ik het ook niet. Om meer respect te krijgen kan je de post boven je bekijken. zijn je homis in verschinde rangen wat zijn in het beging dan Reageren
gta 88 Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 en zo ja zijn je homies dan beter ??? Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Er zijn voor je homies geen verschillende rangen. Reageren
gta 88 Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 (bewerkt) waar voor zijn die rangen dan ????/ dat wil wel eens weten Bewerkt: 11 januari 2006 door gta 88 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.