Don_colombia_bogota Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 Om welke drie Grand theft auto's,gaat het nu Grand theft auto Bogota,Londen,Sin city of San andreas tokiyo. Wat wordt de Nieuwe en wat worden de verschillen, Reageren
ViceAgent Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 Aangezien Rockstar www.gta4.com heeft vastgelegd; denk ik Grand Theft Auto 4! Voor meer info zie: Dit topic! Groeten v. VA! Reageren
RonaldVC Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 Iid de meest voor de hand liggende is toch GTA4 of GTAIV. London is er al, Sin City sowieso niet (vanwege de film en andere producten) en Bogota & San Andreas Tokyo lijkt me helemaal onwaarschijnlijk... Bovendien maakt het mij niet uit hoe de volgende gta gaat heten, de naam verandert niks aan de verwachtingen van het spel toch.. Groetjes Reageren
SamShine Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Iid GTA IV (of 4). En wrm heb je dat plaatje toegevoegd? Reageren
Rekam Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 GTA Quatre (4). Is wel duidelijk dat dit de officiële naam wordt. Enkel afwachten of het een andere naam krijgt, want GTA 4 is de working title. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 GTA Quatre (4). Is wel duidelijk dat dit de officiële naam wordt. Enkel afwachten of het een andere naam krijgt, want GTA 4 is de working title. Quatre? of IV? of 4? Reageren
VforV Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 GTA IV denk ik. Iid GTA IV (of 4).En wrm heb je dat plaatje toegevoegd? GTA Quatre (4). Is wel duidelijk dat dit de officiële naam wordt. Enkel afwachten of het een andere naam krijgt, want GTA 4 is de working title. GTA 4, GTA IV... Kunnen jullie dan niet tellen? GTA SA was het vijfde deel, dus de volgende krijgt nummer ZES (6, VI) En ONTOPIC: Ik denk dat het GTA London 1997 wordt. Maar dat zijn natuurlijk nog allemaal geruchten... Reageren
Mania-92 Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 GTA IV denk ik. Iid GTA IV (of 4).En wrm heb je dat plaatje toegevoegd? GTA Quatre (4). Is wel duidelijk dat dit de officiële naam wordt. Enkel afwachten of het een andere naam krijgt, want GTA 4 is de working title. GTA 4, GTA IV... Kunnen jullie dan niet tellen? GTA SA was het vijfde deel, dus de volgende krijgt nummer ZES (6, VI) En ONTOPIC: Ik denk dat het GTA London 1997 wordt. Maar dat zijn natuurlijk nog allemaal geruchten... Nou? Je kan vc en sa een beetje zien als uitbreidingen op de gtaIII engine, en de volgende gta krijgt een nieuwe engine dus dat wordt de 4de engine... Dus GTAIV is de beste keus. Correct me if i'm wrong. Reageren
Matiscus Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Ik denk GTA IV. Daar heb ik tenslotte nogal geruchten over gehoord... Reageren
VforV Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 GTA IV denk ik. Iid GTA IV (of 4).En wrm heb je dat plaatje toegevoegd? GTA Quatre (4). Is wel duidelijk dat dit de officiële naam wordt. Enkel afwachten of het een andere naam krijgt, want GTA 4 is de working title. GTA 4, GTA IV... Kunnen jullie dan niet tellen? GTA SA was het vijfde deel, dus de volgende krijgt nummer ZES (6, VI) En ONTOPIC: Ik denk dat het GTA London 1997 wordt. Maar dat zijn natuurlijk nog allemaal geruchten... Nou? Je kan vc en sa een beetje zien als uitbreidingen op de gtaIII engine, en de volgende gta krijgt een nieuwe engine dus dat wordt de 4de engine... Dus GTAIV is de beste keus. Correct me if i'm wrong. Ze liggen inderdaad allemaal in dezelfde lijn. Maar toch vind ik het GTA 6, maarja, de meerderheid wint zeker? Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Iedereen zegt sinds GTA 3 al dat de volgende GTA GTA 4 gaat heten, dus dat klinkt niet echt geloofwaardig meer. Het kan wel dat het GTA 4 heet als ze een nieuwe engine hebben. Reageren
Mpp Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 het kan toch geen gta 4 meer heten gta 4 is gta vc Reageren
RonaldVC Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 (bewerkt) het kan toch geen gta 4 meer heten gta 4 is gta vc Een paar posts hierboven is uitgelegd waarom het waarschijnlijk GTA 4/GTA IV gaat heten.Nou? Je kan vc en sa een beetje zien als uitbreidingen op de gtaIII engine, en de volgende gta krijgt een nieuwe engine dus dat wordt de 4de engine... Dus GTAIV is de beste keus. Correct me if i'm wrong. Groetjes Bewerkt: 11 januari 2006 door RonaldVC Reageren
eggie123 Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 De officiele naam van vc was toch GTA 3:VC ? en sa GTA 3:SA.. ik denk dat het GTA 4 word.. maarjah we zeien het wel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.