Slimm Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 Hello Ik heb sinds kort een CD van Jedi Mind Tricks, genaamd "Legacy of Blood". Ik ben erg enthousiast over de CD, lekkere beats en goede sterke teksten met een boodschap. Het is underground, dus nog niet echt bekend onder de Mainstream liefhebbers, een andere CD van hun genaamd "Violence By Design" blijkt nog beter te zijn! Zijn jullie bekend met de groep? Praat hier over JMT Maart 2006 dropt hun nieuwe album, ik ben benieuwd! Slimm. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 Ff een paar vraagjes..... Is dat van dat underground gansterrap muziek? (niet echt mijn smaak) Ik heb nog nooit van ze gehoord, is er ook iets bekends van ze? Of zijn ze absoluut niet commercieel? Groetjes Reageren
Young_Buck Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 Hmm, ik heb nog nooit van ze gehoord. Maken ze muziek op deuntjes van Starwars ofzo Achja ik ben benieuwd, zal eens kijken of ik van ze kan vinden. Thx voor de informatie Reageren
Slimm Geplaatst: 9 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 Is dat van dat underground gansterrap muziek? (niet echt mijn smaak) Nee, het is niet gangsterrap, het is ook best wel bekend en ook gewoon goede kwaliteit. Ik heb nog nooit van ze gehoord, is er ook iets bekends van ze? Veel hip hop liefhebbers kennen ze wel, een hit hebben ze niet gehad. Of zijn ze absoluut niet commercieel? Nee @ Buck Haha, nee Je hoort af en toe wel darth vader geluidjes erdoor (Grapje natuurlijk ) Reageren
Juju Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 (bewerkt) Ik ken ze al heel lang, ik heb een stuk of 5 liedjes van ze: Death March I against i Heavenly divine Trinity Sacrifice het zijn best wel goede liedjes, met lekkere beats Bewerkt: 29 januari 2006 door italia_juju Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.