Blastov Geplaatst: 26 januari 2006 Rapport Geplaatst: 26 januari 2006 Er is Lang niet meer gepost op dit onderwerp Maar ik zit te popelen om die de rooy truck te downloaden Wanneer komt dat ding Ik ga nog een keer proberen om hem te testen, ditmaal vervang ik hem door de bullet, kijken of het wat uit maakt Reageren
Combine_s Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 Goed man! gewoon die schouders eronder, en fixen die handel Reageren
Combine_s Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Maaruh... eigelijk moet het toch niet uitmaken of je nu de dune vervangt of de bullet, als je de dff file en de txd file vervangt dan, en hem dan spawnt met een garage editor dan zou die het toch moeten doen Greetz Reageren
Blastov Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Niet dubbelposten gebruik die edit-knop Maja je hebt gelijk het zal niet uit hoeven te maken, als ik hem met een spawn\garage tool spawnt zie ik niks, Als ik in de map ediotor van mta:sa kijk, scrol ik naar de bullet loopt die vast Reageren
gangster28 Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Jammer want ik kan hem zelf ook niet proberen dus ik vrees dat het niks meer word. Reageren
Grove St. Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 al dat werk, snik snik Kan iemand anders het niet proberen nog? bijv. driver ofzo Reageren
gangster28 Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 al dat werk, snik snik Kan iemand anders het niet proberen nog? bijv. driver ofzo Driver wie is dat? Als iemand hem af kan maken moet hij me even pmen. Reageren
Grove St. Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 Dr1fter kan ook heel goed moddelen kijk maar bij show je moddels... ik denk dat hij het wel kan Reageren
Blastov Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 Dr1fter kan ook heel goed moddelen kijk maar bij show je moddels... ik denk dat hij het wel kan Er is een verschil tussen auto's maken en hem in het spel zetten Maja, blijkbaar doe ik iets fout, PS, gangster28, een dummy van de vooruit is niet verbonden, ik weet tevens niet zelf waar die mee verbonden moet worden Reageren
gangster28 Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 (bewerkt) Probeer hem eens te atachen met het raam.(weet niet zeker of hij er wel is) Te lang niet meer gewerkt met 3ds. Bewerkt: 30 januari 2006 door gangster28 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.