Grove St. Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 nou, als je het hek raakt ben je wel een héééééle slechte coureur. en als je daar dan eenmaal bent, kun je die tijd ook nooit meer inhalen. Ik zeg alleen dat als je het hek raakt, dat je dan die 5 sterren krijgt. Lees voortaam beter, voordat je je mond open trekt Reageren
gangster28 Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Ik ben nog niet zo heel ver maar ik maak vordering. Let niet op die rare kleuren. Reageren
gangster28 Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 (bewerkt) Bedankt. nu is hij een beetje gextuurd. Ik Heb wel een probleempje met de lampen in de vor bumper dat hoop ik morgen te verhelpen. Bewerkt: 11 januari 2006 door gangster28 Reageren
kristof01 Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 [hoe installeer je de auto's? Reageren
kristof01 Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 ik heb ook een goede motor! Reageren
gangster28 Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 ik heb ook een goede motor! 1. hij is wel mooi maar we hebben denk geen recht van de maken om hem te gebruiken en of te verbouwen. 2. Voortaan even de edit knop gebruiken en niet dubbelposten. 3. Kan een mod of admin dit naar modding fora verplaatsen? Reageren
kristof01 Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 (bewerkt) ik heb ook een goede motor! 1. hij is wel mooi maar we hebben denk geen recht van de maken om hem te gebruiken en of te verbouwen. 2. Voortaan even de edit knop gebruiken en niet dubbelposten. 3. Kan een mod of admin dit naar modding fora verplaatsen? ok bedank voor de tips! heb ze wel echt nodig want ik ben pas op het forum ps wat is de moding fora? Bewerkt: 11 januari 2006 door kristof01 Reageren
gangster28 Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Dat is dit gedeelte van het forum. Klik Btw als ik over een orginele sa beschik wil ik ook die race track wel maken. Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 (bewerkt) ik heb ook een goede motor! 1. hij is wel mooi maar we hebben denk geen recht van de maken om hem te gebruiken en of te verbouwen. 2. Voortaan even de edit knop gebruiken en niet dubbelposten. 3. Kan een mod of admin dit naar modding fora verplaatsen? ok bedank voor de tips! heb ze wel echt nodig want ik ben pas op het forum ps wat is de moding fora? de modding fora zijn een paar onderwerpen over modden bv helpen of laten zien en ga zo maar door je kan er komen door bij de home van dit forum onder gta series zoekt dan vind je gta mods heb ik je deze paar dagen niet goed geholpe Bewerkt: 11 januari 2006 door Carl_Johnson2 Reageren
kristof01 Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 ik heb ook een goede motor! 1. hij is wel mooi maar we hebben denk geen recht van de maken om hem te gebruiken en of te verbouwen. 2. Voortaan even de edit knop gebruiken en niet dubbelposten. 3. Kan een mod of admin dit naar modding fora verplaatsen? ok bedank voor de tips! heb ze wel echt nodig want ik ben pas op het forum ps wat is de moding fora? de modding fora zijn een paar onderwerpen over modden bv helpen of laten zien en ga zo maar door je kan er komen door bij de home van dit forum onder gta series zoekt dan vind je gta mods heb ik je deze paar dagen niet goed geholpe idd Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Over die motor: Het is een prachtige crossmotor, maar alleen geen Dakar motor. Over de vrachtwagen: de kleur is mooi, maar er moet zo te zien nog flink wat aan gedaan worden. Veel succes verder! Reageren
gangster28 Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Ik wil even zeggen dat ik toestemming heb gekregen van de maken. Reageren
kuyt Geplaatst: 11 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Ik wil even zeggen dat ik toestemming heb gekregen van de maken. prachtig werk gangster28 succes verder Reageren
gangster28 Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 (bewerkt) Als ik een beetje tijd heb hoop ik er 1 binnen een week of 2 af te hebben. Btw die motor mag ik verbouwen. Bewerkt: 11 januari 2006 door gangster28 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.