kuyt Geplaatst: 11 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Als ik een beetje tijd heb hoop ik er 1 binnen een week of 2 af te hebben.Btw die motor mag ik verbouwen. word dat dan z'n Gauloises dakar motor ? Reageren
gangster28 Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Ja met wat aanpassingen en texturen en dan is hij klaar. Reageren
Grove St. Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Gaaf, dit wordt beter dan die andere niet afgemaakte mods! Zet door! Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 Nog wat foto's voor de motor: foto index 1 foto index 2 foto index 3 Dit zijn een aantal foto indexen van www.rtldakar.nl. Deze kun je misschien als voorbeeld gebruiken. Let bij de motor vooral op de voorkant, boven het stuur waar de navigatie apparatuur zit. Reageren
gangster28 Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 Nog wat foto's voor de motor:foto index 1 foto index 2 foto index 3 Dit zijn een aantal foto indexen van www.rtldakar.nl. Deze kun je misschien als voorbeeld gebruiken. Let bij de motor vooral op de voorkant, boven het stuur waar de navigatie apparatuur zit. Bedankt dat is heel handig ik ga zo weer veder aan de dune. Reageren
kristof01 Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 (bewerkt) ik heb nog een basis motor deze moet wel nog "aangekleed" worden met reclame enz. +zie bijlage, dit is gemakkelijker voor te modden Bewerkt: 12 januari 2006 door kristof01 Reageren
gangster28 Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 (bewerkt) Vat het nut niet helemaal want het is een lege motor en die dakar motors zijn wel iets anders. Edit:de nieuwe voor bumper het onderste gedeelte is af. Ps niet op dat bovenste zwarte stukje letten ik had de bumper naar beneden veplaatst en dat is een stuk van de onderkant van de dune. Bewerkt: 12 januari 2006 door gangster28 Reageren
kuyt Geplaatst: 12 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 ik heb nog een basis motor deze moet wel nog "aangekleed" worden met reclame enz. +zie bijlage, dit is gemakkelijker voor te modden dit is geen goede dakar motor jij koopt tog ook geen fiets bij de aldi ? Reageren
ZOrange Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 idd. dit is geen dakar motor hoor veel te licht Reageren
gangster28 Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 Laatste update vandaag. Ps de schoonheids foutjes haal ik er op het eind uit. Reageren
kuyt Geplaatst: 13 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 Laatste update vandaag. Ps de schoonheids foutjes haal ik er op het eind uit. ziet er al beter uit Reageren
kuyt Geplaatst: 13 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 Laatste update vandaag. Ps de schoonheids foutjes haal ik er op het eind uit. ziet er al beter uit ff oftopic zijn er trouwens ook games van dakar ? Reageren
.Sharingan Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 volgens mij niet ... er zijn wel gewone RallyGames zoals Collin Mcrea ofzoiets Reageren
kuyt Geplaatst: 13 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 volgens mij niet ...er zijn wel gewone RallyGames zoals Collin Mcrea ofzoiets kheb er al 1 Reageren
RTS Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 Laatste update vandaag. Ps de schoonheids foutjes haal ik er op het eind uit. ziet er al beter uit ff oftopic zijn er trouwens ook games van dakar ? Ja die zijn er. Voor PS2 en Xbox volgens mij alleen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.