kuyt Geplaatst: 13 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 Laatste update vandaag. Ps de schoonheids foutjes haal ik er op het eind uit. ziet er al beter uit ff oftopic zijn er trouwens ook games van dakar ? Ja die zijn er. Voor PS2 en Xbox volgens mij alleen. ik heb deze http://img229.imageshack.us/img229/697/naamloos5fd.png Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 Mooie gedaan die vrachtwagen Waar kan je dat spel kopen? Heb hem nog nooit zien liggen in de winkels Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 Ik heb er welleens wat over gehoord. Maar het spel is erg onbekend. Maar die kuyt heeft ziet er behoorlijk oud uit, dus misschien kun je hem niet eens meer krijgen. Reageren
kuyt Geplaatst: 13 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 Ik heb er welleens wat over gehoord. Maar het spel is erg onbekend. Maar die kuyt heeft ziet er behoorlijk oud uit, dus misschien kun je hem niet eens meer krijgen. kheb hem bijna zal dan wel ff screens posten Reageren
Grove St. Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 Die truck lijkt zonder die bobbel al aardig op de trucks in het echt! goed zo Reageren
kuyt Geplaatst: 13 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 Ik heb er welleens wat over gehoord. Maar het spel is erg onbekend. Maar die kuyt heeft ziet er behoorlijk oud uit, dus misschien kun je hem niet eens meer krijgen. kheb hem bijna zal dan wel ff screens posten helaas na 99,8 % wou hij niet verder khad me er zo op verheugt Reageren
kuyt Geplaatst: 13 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 Ik heb er welleens wat over gehoord. Maar het spel is erg onbekend. Maar die kuyt heeft ziet er behoorlijk oud uit, dus misschien kun je hem niet eens meer krijgen. kheb hem bijna zal dan wel ff screens posten helaas na 99,8 % wou hij niet verder khad me er zo op verheugt heeft niemand dat spel Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 Kuyt, je mag geen twee posts achter elkaar doen. Dat heet dubbelposten. Gebruik voortaan de edit-knop, rechtsonderaan het bericht. Tip: als je nieuw bent op het forum, lees dan de Helpdesk <-- *klik* en de forum-regels <-- *klik* even door. En over dat Dakar spel, ik heb het niet. Maar je zou op internet naar informatie kunnen zoeken. Reageren
kuyt Geplaatst: 13 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 Kuyt, je mag geen twee posts achter elkaar doen. Dat heet dubbelposten. Gebruik voortaan de edit-knop, rechtsonderaan het bericht. Tip: als je nieuw bent op het forum, lees dan de Helpdesk <-- *klik* en de forum-regels <-- *klik* even door.En over dat Dakar spel, ik heb het niet. Maar je zou op internet naar informatie kunnen zoeken. ik heb al op internet gezocht maar hij is helaas nergens Reageren
gangster28 Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 (bewerkt) Die truck lijkt zonder die bobbel al aardig op de trucks in het echt! goed zo Wat bedoel je hier mee? Screens:Er zitten trouwens wel wat oudere screens bij. Bewerkt: 13 januari 2006 door gangster28 Reageren
fernandoalonso Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 hallo ik heb het dakar spel wel voor de ps2 Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 (bewerkt) Zou je dan wat screens en andere informatie willen geven? Een aantal mensen hier zijn namelijk erg geintresseerd in dat spel. Alvast bedankt. @Gangster28: het begint er al redelijk op te lijken! Keep up the good work! Bewerkt: 13 januari 2006 door flying dutchman Reageren
driverx250 Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 Maar hij bedoelde het toch goed en die route heeft ie gemaakt voor als de mod eris. zeg ik dan dat het geen goede route is ? en de mod komt tog niet denk ik dit was aleen ff een idee alles kan met modden!!Vraag het gwn aan een modder die wil dit zeker voor je maken hoor!!!!!!! Reageren
gangster28 Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 Ik heb even een vraag wat ik heb wat gemaakt wat niet helemaal klopt en dat zijn de reserve wielen die horen eigelijk een klein stuk je zicht baar te zijn maar moet ik hem zo laten of verandere? Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 Ja, verander maar. De Daf racetrucks hebben de reserve wielen in het laadruim en niet achterop. Dat is alleen bij de servicetrucks, die hebben zelf wielen bij op het dak. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.