gangster28 Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 Ziet er goed uit ganster28, ik kan niet wachten hem ingame te zien Bij deze wil ik iets aan jou vragen of jij hem ingame wil testen voor mij want me sa is heen gegaan.(als hij af is he) Ik vind hem persoonlijk mooier zonder maar,bij deze heb ik nog een vraag willen jullie hem met of zonder de witte zijkit? Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 Ik had hem mét gedaan.. Reageren
fernandoalonso Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 ik vindt met mooier Reageren
TommieguN Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 Met is inderdaad mooier. En dit jaar is het op RTL 7, mssn kan je het nog snel ff veranderen? Off topic: Quote alsjeblieft GEEN hele berichten, dit is echt hinderlijk. Haal eerst de link van het plaatje weg, voordat je het bericht daadwerkelijk op het forum zet, bedankt Reageren
gangster28 Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 Met is inderdaad mooier.En dit jaar is het op RTL 7, mssn kan je het nog snel ff veranderen? Off topic: Quote alsjeblieft GEEN hele berichten, dit is echt hinderlijk. Haal eerst de link van het plaatje weg, voordat je het bericht daadwerkelijk op het forum zet, bedankt Zou zweren dat het op rtl5 was maar ik verander het wel even. Ik vind hem persoonlijk mooier zonder maar,bij deze heb ik nog een vraag willen jullie hem met of zonder de witte zijkit? Ik wil 10 meningen in totaal. A.U.B Reageren
Blastov Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 Ik ga deze supervette bak in-game zetten waneer hij klaar is Ik zou trouwens met wiite zijkit doen Reageren
gangster28 Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 Mooi, Ik heb hier een screen van de raclame van rtl7. Reageren
evilstefboy Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 ik zou hem er ook bij houden dat ziet er een stuk mooier uit Reageren
evildirk Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 Het ziet er echt vet uit. Maken jullie ook nog extra heuvels in San Andreas of niet? Ik zou hem ook met doen das toch echt vetter" Nog veel succes, zeker het downloaden waard. Halleeej, Evildirk Reageren
gangster28 Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 (bewerkt) Maken jullie ook nog extra heuvels in San Andreas of niet?Waarschijnlijk wel maar dan pas als ik de motor ook af heb.(maarja eerst deze.)Ik was me aan het vervelen dus hem ik hem er net opgemaakt. BTW dit was het laatste screen wat ik vandaag post. Bewerkt: 15 januari 2006 door gangster28 Reageren
kuyt Geplaatst: 15 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 Maken jullie ook nog extra heuvels in San Andreas of niet?Waarschijnlijk wel maar dan pas als ik de motor ook af heb.(maarja eerst deze.)Ik was me aan het vervelen dus hem ik hem er net opgemaakt. BTW dit was het laatste screen wat ik vandaag post. egt super werk gangster 28 kvind hem met trl 7 erop mooier Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 Mooi werk hoor. Knap gedaan, zelf zou ik het niet kunnen. Alleen lijkt hij helaas niet zo goed op de echte truck. Het aflopende stuk aan de achterkant bijvoorbeeld is veel te klein. En die zijkit moet er zeker op, in het echt zit die er ook op. Reageren
gangster28 Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 (bewerkt) Mooi werk hoor. Knap gedaan, zelf zou ik het niet kunnen. Alleen lijkt hij helaas niet zo goed op de echte truck. Het aflopende stuk aan de achterkant bijvoorbeeld is veel te klein. En die zijkit moet er zeker op, in het echt zit die er ook op. Zal ik morgen wel even eranderen maar ligt ook aan de view die je er op hebt. EDIT: Ik kon het niet loslaten en ik heb het veranderd. Wel een beetje scheef plaatje geworden. Bewerkt: 15 januari 2006 door gangster28 Reageren
Grove St. Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 Met zou ik doen, ga zo door! Reageren
Nickonly Geplaatst: 16 januari 2006 Rapport Geplaatst: 16 januari 2006 (bewerkt) Ja echt mooi werk allemaal, maar wordt er ook wat gedaan aan de wagen en de motor? Want zodadelijk hebben we alleen die truck... en misschien kan ook "even" die extra duinen maken. (mischien legerbsis verweideren) En ja met dat witte ding aan de zeikant. Bewerkt: 16 januari 2006 door Nickonly Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.