Jump to content

le Dakar


kuyt

Recommended Posts

Ja echt mooi werk allemaal, maar wordt er ook wat gedaan aan de wagen en de motor?

Want zodadelijk hebben we alleen die truck...

en misschien kan ook "even" die extra duinen maken.

(mischien legerbsis verweideren)

En ja met dat witte ding aan de zeikant.

Ik ben verplan om eerst de dune te releasen en dan de motor of ik de auto maakt weet ik niet zeker maar als ik ze af heb dan maakt ik er een heel eiland bij met een nieuwe storyline als het lukt van 10 missies ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 159
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • gangster28

    38

  • kuyt

    25

  • Flying Dutchman

    14

  • Grove St.

    14

Ja echt mooi werk allemaal, maar wordt er ook wat gedaan aan de wagen en de motor?

Want zodadelijk hebben we alleen die truck...

en misschien kan ook "even" die extra duinen maken.

(mischien legerbsis verweideren)

En ja met dat witte ding aan de zeikant.

Ik ben verplan om eerst de dune te releasen en dan de motor of ik de auto maakt weet ik niet zeker maar als ik ze af heb dan maakt ik er een heel eiland bij met een nieuwe storyline als het lukt van 10 missies ofzo.

Leuk, maar nu ga je teveel op die andere modders lijken, ze zeggen wat maar vervolgens doen ze het niet. Eerst zou ik die wagen afmaken intrieur etc. dan pas een eiland ( soort woestijn voor dakar maken met stormen etc. :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja echt mooi werk allemaal, maar wordt er ook wat gedaan aan de wagen en de motor?

Want zodadelijk hebben we alleen die truck...

en misschien kan ook "even" die extra duinen maken.

(mischien legerbsis verweideren)

En ja met dat witte ding aan de zeikant.

Ik ben verplan om eerst de dune te releasen en dan de motor of ik de auto maakt weet ik niet zeker maar als ik ze af heb dan maakt ik er een heel eiland bij met een nieuwe storyline als het lukt van 10 missies ofzo.

Leuk, maar nu ga je teveel op die andere modders lijken, ze zeggen wat maar vervolgens doen ze het niet. Eerst zou ik die wagen afmaken intrieur etc. dan pas een eiland ( soort woestijn voor dakar maken met stormen etc. :engel:

Het zijn ook alleen maar plannen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben weer bezig geweest en ik ben bijna klaar en dan kan hij getest worden. :D

Op somige screens kun je rare dingen zien die niet klopen maar 3ds geeft nog wel eens een vertekend beeld.

total2qp.png

BTW @fernandoalonso Je laaste bericht is spam.

Bewerkt: door gangster28
Link to comment
Delen op andere websites

fernandoalonso, geen links naar andere gta sites plaatsen

en berichten als 'ok' is spam :clown:

Gangster28, de truck word met de dag mooier, FANTASTISCH :klap: Ik kan niet wachten om hem te testen

btw, Plaats jij de dummy's of moet ik dat doen ? ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...