JB940 Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 het lukte me bijna bij de 5de keer maar toch nie! weet jij goede manieren? Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 Deze missie is heel leuk ok ga eerst een bom pakken uit je basis gooi hem op een tank trek je niks aan wat Zero zegt hij staat veilig maak nu de andere tanks stuk als je dat gedaan hebt pak een plank uit je basis ga nu alle bruggen repareren alsje dat gedaan hebt laat Zero verder rijden blijfbij hem in de buurt want er komen steeds weer obstacels haal die steeds weg als alles goed gaat heb je hem gehaalt. Ps.Dit is de laaste missie van Zero. Reageren
Gizmo71 Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 Voor missies kijk eerst in wikiGTA daar staat dat ook in:) GrtZ Gizmoo Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 het lukte me bijna bij de 5de keer maar toch nie! weet jij goede manieren? ` Eigenlijk is dit de allerbeste tip vind ik, pak een bom en vlieg achter de helicopter aan die telkens opstakels op de weg gooit. Wacht totdat hij terug vliegt na zijn basis om een nieuwe vat te halen. Ga boven hem vliegen en laat de bom vallen. De helicopter van die opstakels zal dan vernietigd worden en niet meer opstakels gooien. Maak dan alle tanks stuk, als je dat gedaan hebt heb je nog genoeg tijd over. Haal nu alle vaten weg of repareer de bruggen. Succes! Reageren
Scherpschutter Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 Ik had ook nog een vraagje,hoe plak je iets aan die magneet? Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 Als je hem op de pc hebt linkermuis klik en op de ps2 doe je het met rondje. Reageren
Goliat Geplaatst: 14 februari 2006 Rapport Geplaatst: 14 februari 2006 Nou gewoon de zelfde knop als waarmee je schiet Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 ik zit nu o ok in die missie, maar ik krijg hem niet ana mijn magneet met de linker muisknop... Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 Ik heb de missie net weer klaar, maar hij werkt echt met de linkermuisknop hoor. Je moet er alleen wel vlak boven hangen natuurlijk. En, misschien ten overvloede, je kan alleen de ijzeren rijplaten en de tonnen met de magneet oppakken natuurlijk; je voertuigje moet zelf naar de overkant rijden Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 Het is al gelukt heb het gehaald bij mij zat het magneet bij de linker alt! Reageren
dj.verhulst Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 Wat ik ook doe , eerst bruggen en tanks opruimen mm ik kom een minut of 2 a 3 tekort is er geen cheats om meer tjd te krijgen ?? Reageren
De Huib Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 nee het enige wat je nog kan doen is sneller proberen te vliegen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.