bjorntju Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 (bewerkt) ik zoek naar Animal Crossing voor de NGC ik heb al alle intertoysen,bartsmitten.en freerecord shoppen in onze buurt gebelt (eindhoven,best) maar ik kan niks vinden weet iemand waar ik die kan kopen in de buurt van eindhoven.best? ik heb ook al gebelt naar de mediamarkt maar daar nemen ze niet op alvast bedankt bjorntju (hier is de boxart van het spel) Bewerkt: 9 januari 2006 door bjorntju Reageren
Juice Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 Ik heb een hele goede oplossing voor je! Ga naar www.bol.com. Daar kun je online bestellen! Dan komen ze het bij je thuisbrengen. Je moet je wel eerst registreren op die site, dat is helemaal gratis. De verzendkosten zijn 1,95. Veel plezier! Reageren
Triforce Wizzard Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 wat kost het persoonlijk thuis bezorgen ? :$ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.