Jump to content

vice city

Recommended Posts

Geplaatst:

Okeej ik kreeg net een heel raar mailtje van een vriend van mij....hij had een screenprint gemaakt van een forum waarop mensen beweerden dat als je maximaal 5 minuten naar het zuid oosten vliegt dat je dan vice city ziet en dat als je op het land komt dat je kleren dan veranderen :?:? dat vond ik erg onwaarschijnlijk maar ik was toch zo gek om het te proberen...ik heb dus wel 10 minuten gevlogen maar niks gevonden...ja ik heb meerdere eilanden gezien maar dat waren waanbeelden van die eeuwige blauwe zee en dat geruis van dat vliegtuig :duh::bonk::cab::*D zijn er hier nog mensen die dit beweren of echt gezien hebben dat ik fout ben gevlogen ofzo.................

dit gaat bytheway om de ps2 versie...

• Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• S.W.A.T.

11

• power749

6

• San_Andreas_Nigga

5

• Hutenmah414

4

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Bij Het Easter Eggs topic is er ook een filmpje dat je naar Liberty City kan vliegen. Alleen ik denk dat de kans klein is dat het je lukt. Want je moet volgens mij alles perfect uitvoeren.

Mij is het niet gelukt.

Geplaatst:

Ik denk dat je in de maling bent genomen want ik ben wel een 2u blijven vlieen naar het zuidoosten en geen vc .

Geplaatst:

Nee, noch nooit van gehoord/gezien, ik weet wel dat je naar LC kunt vliegen dmv een cheat

maar dan moet eventjes de zoekfunctie gebruiken

Geplaatst:
ja dat dacht ik ook al...is dat filmpje niet gewoon tijdens de missie????

Ik denk hetwel heb zelf niet gezien maar als je alleen een restaurant ziet dan is het van de missie.

Geplaatst:

Ik denk dat je flink in de maling bent genomen, met mijn ervaring is dat meestal zo als je informatie van vrienden krijgt.

Je kan in een stuk van LC komen door middel van de hidden interior wereld, perfecte weg volgen en nog wat dingen maar het vraagt precisie. Je kan naar LC omdat je daar ook heen kan in de missie 'Saint Marcs Bistro', in die missie ga je naar Marco's Bistro om wat orde op zaken te stellen, en op een gegeven moment kom je vanuit het interieur van Marco's Bistro in een binnenplaats waar je gebouwen van Liberty City ziet staan, zodat er een klein stukje van Liberty City in het spel zit. Maar van Vice City is er echter geen enkele missie dat je daarheen gaat, of een filmpje waar je VC in ziet. Want álle locaties die je in filmpjes ziet zítten in het spel. Dus VC kán er niet in zitten. Dus het is al helemaal onmogelijk dat je naar VC kan vliegen op deze (vrij tamelijk) makkelijke manier. ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Maar in de 3D kaart van Froodoo ligt VC ook in get Zuidoosten, misschien heeft hij het hier van afgekeken

en dacht hij dat ook in SA is :cab:

Bewerkt: door Tim Van Vynckt
Geplaatst:

okee bedankt! :) enne van die buitenplaats in Marco's Bistro hebben ze heel slim 1 massief blok gemaakt dus je kan er niet met jetpack of zoiets uitkomen...

Geplaatst:

95% van de verhalen die je van een vriend hebt gehoord zijn niet waar.

Je kan wel naar Liberty City vliegen bedoel je dat?

En zelfs dan veranderen je kleren niet!

Geplaatst:
okee bedankt! :) enne van die buitenplaats in Marco's Bistro hebben ze heel slim 1 massief blok gemaakt dus je kan er niet met jetpack of zoiets uitkomen...

Op vele plaatsen in liberty city is er gewoon geen ondergrond (eigenlijk wel maar je zakt er gewoon door). En omdat je met het jetpack maar op een bepaalde hoogte kan komen (probeer maar eens hoog te gaan met het jetpack op een normale plaats, op een bepaalde hoogte zak je gewoon weer naar beneden), is het dus niet mogelijk om overal in liberty city te komen.

Geplaatst: (bewerkt)
Maar in de 3D kaart van froop ligt VC ook in get Zuidoosten, misschien heeft hij het hier van afgekeken

en dacht hij dat ook in SA is :cab:

meschien denk jij dat wel maar dat hoeft toch niet :sigaar:

Bewerkt: door !@STAN@!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...