Piet-Herr Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 De kans is klein dat er, nu SA al meer dan een jaar uit is nog zoiets groots wordt ontdekt dat niemand ooit heeft gevonden. Het lijkt me sowieso onwaarschijnlijk dat er nog maar iets nieuws wordt gevonden. Reageren
power749 Geplaatst: 10 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 neen ik bedoelde niet dat je niet via die glitch in lc kan komen...maar dat als je tijdens de missie Saint Marco Bistro als je op het punt komt dat je buiten bent niet met een jetpack omhoog kan vliegen...snappie? Reageren
Fireman Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 je kunt super hoge jump gebruiken om over de muur heen te springen da kan je iets meer zien. Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Maar dan ga je door de grond je valt een tijdje en dan kom je in het water. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Als je op de binnenplaats bent, voer dan de cheat in zodat je superhoog kunt springen, dan spring je over de muur, maar je valt dan nog niet door de grond, pas als je verder naar de straat loopt val je door de grond. Wel jammer dat Rockstar niet alles massief heeft gemaakt. Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Als je op de binnenplaats bent, voer dan de cheat in zodat je superhoog kunt springen, dan spring je over de muur, maar je valt dan nog niet door de grond, pas als je verder naar de straat loopt val je door de grond.Wel jammer dat Rockstar niet alles massief heeft gemaakt. Ik viel gelijk door de grond maar ik hem ook op ps2. Reageren
power749 Geplaatst: 10 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Als je op de binnenplaats bent, voer dan de cheat in zodat je superhoog kunt springen, dan spring je over de muur, maar je valt dan nog niet door de grond, pas als je verder naar de straat loopt val je door de grond. Wel jammer dat Rockstar niet alles massief heeft gemaakt. Ik viel gelijk door de grond maar ik hem ook op ps2. ik speel ook op de ps2...zal t straks ff proberen...... Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Maar in de 3D kaart van froop ligt VC ook in get Zuidoosten, misschien heeft hij het hier van afgekeken en dacht hij dat ook in SA is meschien denk jij dat wel maar dat hoeft toch niet Op wat slaagt dat Ik zeg gewoon wat ik er van denk, en als je het dan met mij oneens bent PM me dan ! Reageren
Goliat Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Het lijkt mij vrij onwaarschijnlijk dat VC er in zit, aan de andere kant je kan in LC dus waarom niet in vice city Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Want lc is gebruikt in een missie vc niet Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Ik vind wel dat Rockstar moeilijk doet, het was beter als ze LC, VC en SA in één stopten. Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 (bewerkt) Daar is een mod voor je moet die drie gta,s wel hebben. Bewerkt: 10 januari 2006 door gta-liefhebber Reageren
Rekam Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Daar is een mod voor je moet die drie gta,s wel hebben. GTA LVS. Voor meer info over deze mod kan je terecht in ons modding forum. Er zit geen vice city in San Andreas. Anders zou R* het zeker bekend gemaakt hebben. Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Nou Rockstar heeft toch ook niets bekend gemaakt over de missie naar lc. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Ja, maar ik bedoelde zonder mod, was veel leuker geweest. De spellen zouden dan als warme broodjes over de toonbank vliegen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.