siem Geplaatst: 16 januari 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2004 hoi ik heb net alle missies van cafe robina en auntie poulet gedaan , de love fist en biker missies ook en alle vorige van avery , vercetti zelf , ... en alle telefoonmissies ma ik krijg geen telefoontjes meer voor nieuwe missies help !!! kan ik nu alleen nog maar bedrijve missies doen ? PS: komter bij elke missie een procent bij bij stats ? want ik zit al een ppaar op 33 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
spruytwilliam Geplaatst: 16 januari 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2004 heb je ook alle pizza missie's gedaan? en de brandweer? en de police? en de ambulance? de brijve missie's zijn ook leuk hoor!! dar ben je verlopig nog wel ff mee bezig en als je die klaar heb dan komen er volgens mij (maar dat weet k niet zeker) nog een paar missie's :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
siem Geplaatst: 16 januari 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2004 ma heeft da iets te make met hidden packages want ik heb er heel weinig (minder dan 10) bv: als ik er meer dan 20 ofzo heb dat trug gewone missies krijg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
spruytwilliam Geplaatst: 17 januari 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2004 nee als je hidden packages ophaald krijg je wapens die je op kan halen. op een bepalde plaats. als je er honderd hep krijg je een tank ofzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rwesterh Geplaatst: 17 januari 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2004 ....plaats. als je er honderd hep krijg je een tank ofzoNiet "krijg je een tank ofzo"! Je krijgt een Hunter/Apache (2-Namig Voertuig) op Ocean Beach en (eenmalig) € 100.000 op je "bankrekening" gestort. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 18 januari 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2004 heb je ook al de missies keep your friends close en cap the collector gedaan>>? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
King_Of _Vice_City Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2006 De King van Vice City is hier nu. Zeg maar wat er mis is of wat je niet snapt, ik weet alles van Vice City. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Laurenz Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2006 Kan iemand de missie demolition man voor mij halen! ik heb kk veel moeite met deze missie.... of weet iemand een link waar de save game opstaat met deze missie al gehaald Thnx Groetjes Laurenz GTAVCsf1.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 2 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2006 De King van Vice City is hier nu. Zeg maar wat er mis is of wat je niet snapt, ik weet alles van Vice City. Nou meneer "King", lees de eerste post eens.. Beste Siem, Ik raad je aan om even ===>HIER<=== te kijken. Daar vind je een 100% checklist voor Vice City. Het spel gaat namelijk niet alleen maar om missies, maar ook een hoop andere dingen. Races, taxiritjes, Rampages, enzovoort... Lees de checklist even door, en je komt gegarandeerd verder. Succes, . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
brbgtaplayer Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2006 als je gebouwen koopt kon je toch ook missies doen?? (niet dat ik weet hoe) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Assassin Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2006 Ja, die komen bij de gebouwen. En als je genoeg gebouwen hebt krijg je weer nieuwe missies en kun je het spel uitspelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.