Mikeyyy Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 Hoi Ik heb al een paar sigs gemaakt en op JPEG gezet maar die zijn dan niet zo scherp. Dus is me vraag nu waar kan je je het beste je sig plaatsen BMP , JPEG enz. Alvast bedankt! Gr. Mike Reageren
Upstream Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 HoiIk heb al een paar sigs gemaakt en op JPEG gezet maar die zijn dan niet zo scherp. Dus is me vraag nu waar kan je je het beste je sig plaatsen BMP , JPEG enz. Alvast bedankt! Gr. Mike jpg, algemeen beste. Niet zo heel groot, en goede kwalitiet gif, voor een kleinere groote in kb of als je een transpararante achtergrond heb png, voor mooiere transparte achtergrond, maar wordt snel te groot bmp, helemaal verkeerd: worden snel te groot, kwaliteit is ook niet zo fantaschtisch. Kortweg niet doen. Dus ik zou voor jpeg/jpg gaan. Reageren
Ferre Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Ik gebruik heel vaak .png voor plaatjes. En van de grootte heb ik weining last. Reageren
Arjen Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 PNG heeft de beste kwaliteit. JPG gebruik ik zelf het meest, dat komt omdat PNG nogal groot is en JPG wat minder. Reageren
Rekam Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Ik zelf gebruik veel .PNG en .JPG omwille van de kwaliteit en grootte. Zelf gebruik ik .JPEG nooit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.