Proximitus Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 k vroeg me af, bij die avatars en signatures, sommige mensen hebben daar een plaatje dat beweegt (vast een .gif) aar ik vroeg me af hoeze dat nou deden en met welk programma. iemand een idee? Reageren
Typhoon Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 Je hebt het zelf ook, of heb je dat niet zelf gedaan? Reageren
Ferre Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 Dit doe je volgens mij met Easy GIF Animator. Reageren
Proximitus Geplaatst: 9 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 dat plaatje heb ik wel zelf emaakt, maar je ziet hier ook menig plaatje waar de tekst verandert.. of bij avatars de letters achter elkaar komen dat wilde ik weten Reageren
Typhoon Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 Dat doe je met Image Ready, dat is een progamma die bij photshop zit. Reageren
Proximitus Geplaatst: 9 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 ook bij v9.0? want die heb ik iig Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 Topic verplaats naar Graphics Fora. Reageren
Ferre Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Kan ik ook met Imageready een animatie maken dat 2 userbars in elkaar overvloeien? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.