Velaro Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 (bewerkt) Ik heb een sig van Alien Vs Predator gemaakt,vertel ff wat jullie er van vinden.Ik vind hem best geslaagd,al zeg ik het zelf Ratez & Comments Welcome :)Alleen de ahtergond vind ik zelf dat ik eigenlijk wat meer donkerblauw had moeten doen maarja ik kan eraltijd een nieuwe maken van iets anders Bewerkt: 9 januari 2006 door Velaro Reageren
Velaro Geplaatst: 9 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 Sorry voor de dubbelpost maar wil niemand hem raten ? Reageren
the_fa2man Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 ik rate hem wel vriend ik vind de achtergrond een beetje leeg maar de renders zijn wel leuk ik geef hem een 8 Reageren
Slimm Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 Een uur na je oorspronkelijke bericht dubbelposte je al, dat is echt niet nodig, minstens na een dag! Volgende keer neem ik maatregelen. Over de sig heb ik niet veel te vertellen, aardige achtergrond maar geen kleuren, render niet geblend, das allemaal jammer. 6/10 Reageren
Achille Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 Probeer de achtergrond eens een kleurtje te geven Reageren
Velaro Geplaatst: 9 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 Wat is dat geblend enzo eigenlijk Reageren
Dizzee Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 Hier staat een goede uitleg die Levi gegeven heeft. klik Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.