gangster007 Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 ik kan niet in loggen op gtagames.nl Reageren
Typhoon Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 Kan je ook vertellen wat voor melding je krijgt? Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 (bewerkt) ik kan niet in loggen op gtagames.nl Dit topic hoortin feedback maar heb je jezelf al geregistreerd daar en gebruik ook de zoekfunctie. Bewerkt: 9 januari 2006 door gta-liefhebber Reageren
ViceAgent Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 Hier is al een topic over in Feedback. Heb je je al geregistreerd? Zoja, gebruik je de juiste username/password. Ik kan namelijk wel inloggen;. Reageren
gangster007 Geplaatst: 9 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 er staat Deze gebruikersnaam is niet aanwezig in de database Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 er staat Deze gebruikersnaam is niet aanwezig in de database Je kan je ook opnieuw registreeren Reageren
gangster007 Geplaatst: 9 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 ik heb er twee die andere doet het ook niet Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 ik heb er twee die andere doet het ook niet Dan is er iets anders aan de hand je kan ook Joriz even pm sturen want als er 3 het niet doen is er denk een fout. Reageren
gangster007 Geplaatst: 9 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 wat moet ik doen Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 Als hij het niet doet, kun je altijd contact met een Admin (PatrickW, Joriz, Lantyz) opnemen. Die zal dan kijken waarom het niet lukt. Probeer eerst alle accounts die je hebt, met de juiste wachtwoorden. Als je toevallig meerdere wachtwoorden hebt, test die dan eens. Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 wat moet ik doen Hem een pm sturen dit doe je door na je profiel te gaan klik op handtekening wijzegigen daar is link een menu bovenaan staat maak een pm ofzo iets. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.