Slimm Geplaatst: 5 maart 2007 Rapport Geplaatst: 5 maart 2007 16e Mededeling - Graphics Aanvraag Er komt wat vernieuwing in het Aanvraag forum, zo worden er hier en daar wat aanpassing in de regels geplaatst, en worden de Teams verwijderd. De reden daarvoor is omdat de teams onactief werden, we werken nu aan een nieuw systeem om het leuker te maken om aanvragen te voltooien. Verder willen wij het GFX team in het speciaal bedanken, voor de vele aanvragen die jullie voltooid hebben, ook de andere teams willen wij bedanken.
RonaldVC Geplaatst: 13 juni 2007 Rapport Geplaatst: 13 juni 2007 17e Mededeling - Raten/Beoordelen Als je tijdens het raten/beoordelen van een design gebruikt maakt van een ratesysteem (zoals die van Flitskikker) is prima, zolang je maar aantoonbaar maakt hoe je op je cijfers komt, en eventuele verbeteringen aangeeft. Zoniet, zal je post worden gezien als spam, en zal je daarop aangesproken worden. Ga je meerdere malen in de fout, zullen er ook andere maatregelen genomen worden. Het foutief hanteren van een ratesysteem wordt dus (zoals het in de regels staat) gezien als slechte rating/beoordeling..
RonaldVC Geplaatst: 16 juli 2007 Rapport Geplaatst: 16 juli 2007 18e Mededeling - Vakantieperiode/Afwezigheid Zoals in mijn signature te lezen is zal ik vanaf maandag 23 juli tot en met zondag 12 augustus (week 30, 31 en 32) afwezig zijn in verband met vakantie. In die periode kan je bij .Levi. terecht als je een punt wilt melden bij een gewonnen battle. Let hier graag even op, omdat ik er niet zal zijn om de ranking te updaten. Ook als je een battle wilt verlengen kan je een pb sturen naar .Levi.. Hou er wel even rekening mee dat het misschien wat langer kan duren dan normaal voordat de ranking volledig is ge-update, omdat .Levi. naast moderator in het GFX-fora ook Global Mod is van het gehele GTAForum. Maar (zoals altijd) als je binnen twee dagen na afloop van de battle een pb gestuurd hebt om je punt te melden, is er niets aan de hand. Voor andere dingen kan je me altijd een pb sturen, alleen worden die pas na genoemde periode behandeld. Dan rest mij verder niets meer te zeggen dan iedereen alvast een hele fijne vakantie toe te wensen!!
.Levi. Geplaatst: 27 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2008 19e Mededeling - Graphics Herindeling Beste bezoekers van het Graphics Forum. In de loop van de dagen zullen er een aantal veranderingen plaatsvinden in het graphics forum. Hier en daar zullen topics verplaatst en gepost worden dus wees niet verrast. Mocht je iets niet meer kunnen vinden dan kun je RonaldVC of mij altijd bereiken via PB.
Dizzee Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 20ste Mededeling - Afwezigheid/Vakantie Op dit moment typ ik dit van bij familie. Ik zit zonder internet en ik heb geen idee wanneer deze gemaakt zal worden. Ook vertrek ik op 26 juni op vakantie naar Spanje en die duurt tot en met 12 juli. Ik zal dus tot die datum niet aanwezig zijn en dat zal misschien nog langer duren mocht ik nog langer zonder internet zitten. Hierbij vraag ik ook om alle PB's ivm met het graphics forum en dan vooral om een punt te melden bij een gewonnen battle, naar .Levi. te sturen. Hou er wel even rekening mee dat het misschien wat langer kan duren dan normaal voordat de ranking volledig is ge-update, omdat .Levi. naast moderator in het GFX-fora ook Global Mod is van het gehele GTAForum. Maar (zoals altijd) als je binnen twee dagen na afloop van de battle een pb gestuurd hebt om je punt te melden, is er niets aan de hand. Bij voorbaat dank en tot 12 juli.
.Levi. Geplaatst: 18 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 21ste Mededeling - Battle & Contest Regels De Battle regels zijn wat aangepast omdat er hier en daar toch wat lekjes waren waardoor het één en ander fout kon gaan bij het geven en aftrekken van punten. Daarnaast zijn er ook wat kleine aanpassingen gedaan bij de Contest regels en is ook de opmaak een stuk overzichtelijker gemaakt voor iedereen.
.Levi. Geplaatst: 24 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2008 22ste Mededeling - Afwezigheid/Levi op vakantie Beste leden ik ben vanaf 30 juli t/m 8 augustus op vakantie, dit houdt in dat jullie je PB's voor de battle punten of vragen moeten opsturen naar Dizzee. Veel plezier en een fijne zomer.
.Levi. Geplaatst: 9 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2009 23ste Mededeling - Afwezigheid GFX-moderators Beste bezoekers van het Graphics forum, Wellicht hebben jullie het al gemerkt dat wij .Levi. & Jay; de laatste tijd wat afwezig zijn waardoor bepaalde handelingen minder snel worden afgehandeld of opgelost. Denk aan battles, contests, aanvragen, topictitels enzovoorts. Let op: Mocht je een PB hebben gestuurd naar één van ons alleen wordt er na lange tijd nog steeds niks meegedaan, aarzel dan niet om de andere moderator hierover in te lichten zodat die je vraag misschien sneller kan beantwoorden of je probleem kan verhelpen. Mocht ook dit te lang duren dan is er altijd nog de optie om een Admin in te schakelen. Wij hopen jullie zo snel mogelijk weer actief van dienst te kunnen zijn.
-Matthijs- Geplaatst: 31 januari 2010 Rapport Geplaatst: 31 januari 2010 24ste Mededeling - Update regels topics De onderstaande topics hebben een kleine update gehad. Veel is er niet veranderd, maar lees alles nog wel een keer door om overal van op de hoogte te zijn! Graphics Aanvraag Regels1. Het lijstje dat gebruikt dient te worden voor een aanvraag is deels herschreven. We hopen dat het wat duidelijker is nu, want het lijstje werd niet altijd goed begrepen/gebruikt.2. Het bumpen van je aanvraag is pas toegestaan na het verstrijken van 48 uur! Graphics Battle & Contest Regels Graphics Showroom Regels Graphics Helpdesk Regels Graphics Tutorial Regels Heb je vragen of opmerkingen, dan kun je natuurlijk contact opnemen met .Levi. of -Matthijs-.
.Levi. Geplaatst: 9 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2010 25ste Mededeling - Vernieuwde Graphics Blog Vanaf vandaag is de vernieuwde Graphics Blog gelanceerd door Kloep en de rest van de redactie. Neem eens een kijkje, wellicht staan er interessante onderwerpen voor je tussen of staan er tips die je eerder nog niet kende. Mocht je als grafische kenner nog leuke ideeën of tips hebben, schroom dan niet om een reactie op hun Blog achter te laten.
Recommended Posts