Jump to content

:D Pacman Signature :D

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vind hem niet mooi.

Het is een achtergrond met render + text.

Probeer nou eens met brushes iets in elkaar zet zetten.

Dan word het 1000x mooier.

Geplaatst: (bewerkt)

Nee, het kan echt mooier Velaro.

Er moet meer pit in! Gebruik meer kleuren!

Het lijkt zo simpel! Render, Plaatje.

Nog geen eens een border.

Je moet echt meer je best doen.

En je gebruikt ook vaak dat lettertype

6/10

Bewerkt: door Juice
Geplaatst:

Een border is niet altijd mooi,iedereen doet alsof een border het belangrijkste is van de hele sig :duh:

Geplaatst:
Een border is niet altijd mooi,iedereen doet alsof een border het belangrijkste is van de hele sig :duh:

Dat niet, het is helemaal niet het belangrijkste, maar het is wel belangrijk. Zo ziet je signature er veel meer afgemaakt uit. Je kunt gewoon een 1 Pixel border doen toch? Gewoon een randje, dat lijkt me niet veel werk.

Geplaatst:

3px zwart, dan 2px wit, dan 1px zwart. En dan overlay of soft light. Dat is ook een mooie border

En als jij "brush" zegt, bedoelen we niet een gewone ronde brush. Een goede is jashin brushes, instaleer die en dan moet je ipv te slepen klik voor klik gaan brushes. Dan gaat het echt met grote stappen vooruit.

Geplaatst:

Dat is geen brush dat is een pattern jonge, bekijk eerst photoshop eens beter ok ik geeft toe op sommige sigs moeten geen border maar op deze moet het zeker weten wel, ik vind jouw afwerking echt gewoon kortom slecht klinkt hard maar je doet niet eens moeite om een goede sig te maken, je probeert ook bijvoorbeeld niet eens een sig van Froop die er maakt voor zonder brushes, en er zijn 100000+ tutorials op de hele internet en jij gebruikt er niet 1 van, Zonde van photoshop.

Geplaatst:
je probeert ook bijvoorbeeld niet eens een sig van Froop die er maakt voor zonder brushes

Ik vind dit iets gebrekkig nederlands.

Ik reageer toevallig omdat ik mijn nick zie staan, dus ik voel me betrokken.

Zou je misschien iets beter kunnen uitleggen wat je bedoelt?

Geplaatst:

Jij maakt vele tuts waarin goed word uitgelegd hoe je sigs kan maken zonder brushes smudge bijvoorbeeld en die probeert hij niet eens te volgen.

Geplaatst:

Ik vind alleen de achtergrond minder maar verder wel oke.

Misschien als je weet hoe pixelscketch werk dan kun je dat doen.

6,8/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...