Ruurd31 Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 (bewerkt) Hey, Ik kreeg zonet van een PB van een persoon die net op het forum is gekomen. Hij snapt niet precies nog hoe het forum inelkaar steekt. Daarom vroeg hij/zij mij of ik hem wou helpen. Dit is zijn probleem, kan iemand hem helpen? --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- dankje heb gekeken en voldoet aan alle eisen want is een hele nieuwe laptop namelijk..het probleem is hij start op en dan heb je het begintune en daarachter aan gaat gelijk het eindtune verder dus ik kom niet in het menu zelf..maar dacht dat je misschien eerts ander spelen van GTA moest hebben geinstalleerd maar dat is het niet dus..Post1 heyhey was ff aan het rond kijken hier..de reden is dat ik een vraag heb..ik heb GTA San andreas gekocht voor op de pc..maar alleen doet die het na het installeren niet..moet ik misschien eerst de andere delen hebben omn hem dan te laten werken..ik hoop dat je me kan helpen want kom er echt niet uit alvast bedankt :$ Hey Miss Icequeen welkom op het forum , Je zou alle onderdelen van je PC eens kunnen updaten, maar misschien is je PC wel te langzaam. Is je PC sneller dan de specs hieronder, dan zou hij het moeten doen. Je kunt anders ook een topic in SA:Hardware aanmaken, daar zijn nog meer mensen die handiger zijn met computers. Processor: 1 GHz Intel Pentium 3 of een AMD Athlon Processor Geheugen: 256MB RAM DVD-Speler: 8x DVD-ROM Harddisk: 3.6 GB aan vrije ruimte Videokaart: 64MB Video kaart met DirectX 9 compatible drivers ("GeForce3" of beter) Geluidskaart: DirectX 9 compatible Stereo Sound Card Toetsenbord & muis Windows 2000 of nieuwer Zijn die die beter dan de specs hierboven? Weet je niet wat je specs zijn, voer dan dxdiag in bij Start -> Uitvoeren. Je kunt me altijd nog vragen hé, Succes, Ruurd31.. sniksnik..nee ben al vanaf vanmiddag drie uur bezig en het lukt me gewoon echt neit..kom gewoonn nietin het menu..zal ook nietweten wat ik anders moetd oen ja in ieder geval bedankt maar bij jou kwam die na het installeren en het opstarten wel gewoon in het keuze menu.. sniksnik..nee ben al vanaf vanmiddag drie uur bezig en het lukt me gewoon echt neit..kom gewoonn nietin het menu..zal ook nietweten wat ik anders moetd oen Dus het is je gelukt? Misschien kun je de PC in veilige modus opstarten. Maar dat heeft niet zoveel nut, heb je XP legaal/illegaal? Dat lijkt me wat sterk, want je hebt hem net nieuw gekocht. Als ik jou was zou ik even naar de winkel gaan waar je hem gekocht hebt en even het probleem vertellen. Succes, je kunt me alitjd nog vragen/reageren! ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Het staat een beetje doorelkaar, maar ik kan hem ook niet goed helpen. Wie wel alvast bedankt! Bewerkt: 9 januari 2006 door Ruurd31 Reageren
Gunslinger Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 Loopt de computer alleen op San Andreas vast? Of ook op andere (zwaardere) programma's? Dan is er misschien iets mis met de cooling. Is het venitlatierooster of -gat wel goed open? Zit er geen stof in? Daar kun je ook even naar kijken. Reageren
miss icequeen Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 hij loopt niet echt vast hij komt gewoon niet in het menu hij gaat van de begintune gelijk over in de eind tune..ik kom dus niet in het keuze menu. Reageren
Ikkes Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 Dus je start SA op je ziet de intro. Krijgt daarna weer een filmpje en je ziet het bureaublad weer.. Zo ja... Ik weet niet of het wertkt ik heb namenlijk nog nooit van dit probleem gehoord. Maar als je intro film begint druk een paar keer op spatie. Dan slaat hij de intro over. Misschien laat hij nu dan wel. Ikkes Ps. Als dit niet werkt kijken we veder . Reageren
miss icequeen Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 ja idd dat gebeurd er..maar de spatie helpt ook niet..net geprobeerd Reageren
Ikkes Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 O, oke. Hier een paar vraagjes. Misschien is het dan duidenlijker voor mij: - Is je Dvd misschien vuil/krassen. - Heb je ook problemen met andere games - Heb je teveel Spyware/ een virus. Dit verhelp je door spyware/virus-scanner. - Heb je veel programma's aanstaan als je SA start Wil je die a.u.b. beantwoorden.. Ikkes. Ps. Wat ook wel eens wil helpen is je computer opstarten en dan als gast gebruiken soms verhelpt dit problemen. Reageren
miss icequeen Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 nee dvd is helemaal schoon en heb ik vandaag pas gekocht..heb niets anders aan staan en er is geen spyware,,ik start hem nu een keer opnieuw op en probeer een keer als gast te gaan. Reageren
miss icequeen Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 ook geprobeerd doet die het ook niet..lijkt bijna wel of er geen menu in zit...misschien ligt het aan de dvd Reageren
Ikkes Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 Probeer hem is op een andere computer te instaleren. Heb je het zelfde probleem --> Dvd fout. Zo niet is er iets fout met je PC. Ikkes Ps. Geen dubbelpost . Reageren
Rekam Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Krijg je ook beeld? Zoniet, dan is er iets mis met je videokaart. Kan je de specs van je videokaart even posten? Start => Uitvoeren => dxdiag => Tabblad: Beeldscherm Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.