GTAistheFuture Geplaatst: 30 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2004 Hey iedereen Ik heb driver3 voor de xbox gedownload, als ik het uitpak krijg je deze bestanden: Slus_205.87 system.cnf Driver3.img En er is nog map (Modules)met daarin: loprp280.img Dbcman.irx Ds2o.irx libsd.irx Mcman.irx Mcserv.irx Sio2d.irx Sio2man.irx Soundm.irx Iemand enig idee wat ik hiermee moet Alvast bedankt
liltuner Geplaatst: 30 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2004 nou als je eens begint alles op een cd of dvd te zetten dan ben je al stap verder,en stap 2 is je xbox omgebouwd? zo ja spring een gat in de lucht en brand die dingen op de CD en zonee ga maar huilen en het spel in de winkel kopen,want je kan gekopieerde spellen niet op een originele spelcomputer spelen zonder hem om te bouwen
Q Dude Geplaatst: 30 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2004 lilturner volgens mij ben jij toch echt moderator. Heeft dit niet iets met warez te maken?? :huh:
Joriz Geplaatst: 30 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2004 Volgensmij is dit een beetje illegaal. Ondanks dat Rockstar de makers van Drivers wel de ^&$#% wenst doe ik hier toch een slotje op
Recommended Posts