ruby159 Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 hey een vriend van mij heeft een grote fout,,, zijn poppetje loopt vanzelf rechtsacheruit en als je in een auto zit stuur hij automatisch naar rechts wat kan hij hier tegen doen Reageren
Gangsta Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 Heeft hij het geprobeerd opnieuw te installeren? Reageren
Pietje II Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 Heeft hij het toevallig op de PS2? Ik heb weleens dat het joystickje blijft hangen zodat CJ vanzelf loopt ofzo. Soms heb ik ook weleens dat CJ vanzelf naar links rent, dat heb ik een keer meegemaakt dat ik op iemand heb gelockt met een pistool, en toen ging ik lopen. 'T is volgens mij gewoon een bug. En toen gebeurde er iets (ik weet niet precies wat, misschien dat ik iets verkeerd deed zodat er een bug ontstaat) en zo liep CJ heel maf en dat deed ie dus vanzelf! Maar mocht je hem op de PC hebben, dan wil misschien overnieuw installeren ook wel helpen. Anders weet ik het ook niet. Maar het is zéker een irritante bug. Reageren
Kraay Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 (bewerkt) Is zijn joystick van zijn controller niet versleten? Bewerkt: 9 januari 2006 door Kraay Reageren
P-Jamma Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 Het kan ook zijn dat de CD vuil is, ik heb ook wel eens problemen gehad met het spel, omdat de CD vuil was, dat het spel dingen "vanzelf" begon te doen... Misschien kan het hieraan liggen Reageren
Rekam Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Hij moet eens proberen om een andere controller te gebruiken. Het kan zijn dat er stof onder de joystick zit, zodat hij niet meer zo goed functioneert. Reageren
ruby159 Geplaatst: 11 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 het is op de pc ma de cd-rom vervuilt dat kan wel k sal het hem wel ff segge Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.