Jump to content

achertuit lopen

Recommended Posts

Geplaatst:

hey

een vriend van mij heeft een grote fout,,, zijn poppetje loopt vanzelf rechtsacheruit

en als je in een auto zit stuur hij automatisch naar rechts

wat kan hij hier tegen doen :?:?

Geplaatst:

Heeft hij het toevallig op de PS2? Ik heb weleens dat het joystickje blijft hangen zodat CJ vanzelf loopt ofzo. Soms heb ik ook weleens dat CJ vanzelf naar links rent, dat heb ik een keer meegemaakt dat ik op iemand heb gelockt met een pistool, en toen ging ik lopen. 'T is volgens mij gewoon een bug. En toen gebeurde er iets (ik weet niet precies wat, misschien dat ik iets verkeerd deed zodat er een bug ontstaat) en zo liep CJ heel maf en dat deed ie dus vanzelf! Maar mocht je hem op de PC hebben, dan wil misschien overnieuw installeren ook wel helpen. Anders weet ik het ook niet. Maar het is zéker een irritante bug. ;)

Geplaatst:

Het kan ook zijn dat de CD vuil is, ik heb ook wel eens problemen gehad met het spel, omdat de CD vuil was, dat het spel dingen "vanzelf" begon te doen...

Misschien kan het hieraan liggen ;)

Geplaatst:

Hij moet eens proberen om een andere controller te gebruiken. Het kan zijn dat er stof onder de joystick zit, zodat hij niet meer zo goed functioneert.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...