Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Het is misschien een beetje overbodig topic, maar wie wil mij leren photoshoppen? Ik heb de versie Adobe Photoshop CS2.

Duidelijke tut's wil ik ook wel proberen ;)

Wie dat graag wil, zou ik graag verzoeken om hier te post te plaatsen of een PBtje te sturen.

Alvast bedankt!

[@Mod: Is het overbodig? Slotje ;)]

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst: (bewerkt)

Als je wilt photoshoppen moet je gewoon zoveel mogelijk tut's doen.

Dat kan iemand je niet zo 123 "leren"

Kijk maar op http://www.good-tutorials.com/ of onze tutorial database. ;)

Bewerkt: door DMWTM30
Geplaatst:

Ik had al op msn via ruurd gereageerd.

Hij vond het goed dat ik hem zou helpen via hulp op afstand.

Misschien dat hij nog wil dat iemand anders hem helpt.

Geplaatst:

Wil je echt leren photoshoppen dan kan dat niet via een topic. je zult dan iemands msn moeten hebben om makkelijk met elkaar te communiseren, misschien dat er vrijwilligers zijn?

Tutorials volgen zijn eigenlijk gewoon het beste, en al kom je ergens niet uit.. Dan kun je altijd mensen hier op het forum om hulp vragen. Leren via een topic gaat niet. Soms als ik bepaalde dingen wil weten over photoshop dan ga ik wel eens naar pixel2life.com, en zoek ik echt op het gene wat ik graag wil weten. Het heeft dat niet te maken met sigs maken, maar meer informatie weten met dingen die je aan een render kan veranderen of kleur van de ogen veranderen bijvoorbeeld. Zodra je tuts volgt is het op het begin nog een beetje zoeken, maar later begin je het sneller en beter te snappen, je kunt dan gemakkelijk zelf improviseren en hoef je niet altijd de hele tutorial te volgen, zodra je zelf kan improviseren ben je op weg naar een echte photoshopper.

Ik sluit dit topic > niet mee eens pm mij.

Topic closed.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...