The Italian Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 (bewerkt) Onderwerp: Voetbal Soort Design: Signature Size design: 500x150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: Wanneer die klaar is he Mijne komt morgen Bewerkt: 10 januari 2006 door The Italian
The Italian Geplaatst: 10 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Tegen mij?? Ja is goed,maar om eerlijk te zeggen als ik je sigs zie vindt ik je geen beginner
Ferre Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Anders wi ik het wel proberen. Dan is hij vanavond klaar?
The Italian Geplaatst: 10 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 (bewerkt) Anders wi ik het wel proberen. Dan is hij vanavond klaar? Ik ga dan wel tegen jouw morgen is mischien me sig af (heb vanavondt voetbaltraining dus heb dan vertraging)Hen er wel eentje al klaar liggen maar mischien gebruik ik die niet,Ben eerst benieuwdt naar die van jouw Sorry -Supremecars- ik vindt jouw te goed Bewerkt: 10 januari 2006 door The Italian
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Je mag geen sig nemen die je al eens hebt gemaakt, want dat staat in je lijstje
gangster28 Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Je mag geen sig nemen die je al eens hebt gemaakt, want dat staat in je lijstje Premade betekend of je hem als eerder voor een battle gebruikt hebt.
The Italian Geplaatst: 10 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 (bewerkt) Je mag geen sig nemen die je al eens hebt gemaakt, want dat staat in je lijstje mijn sig is geen premade 1 heb ik gisteren al gemaakt en nu ben ik er nog 1 aan het maken maar het ligt aan de tegenstander welke van de 2 ik ga gebruiken, Dus ben benieuwdt Ferre EDIT:zie mijn 1ste post daar staat me signature Bewerkt: 10 januari 2006 door The Italian
The Italian Geplaatst: 10 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 (bewerkt) *POST DELETE* SORRY VOOR DUBBELPOST WOU DE BOVENSTE POST EDITTE MAAR DRUKT PER ONGELUK OP ADD REPLY Bewerkt: 10 januari 2006 door The Italian
Ferre Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 (bewerkt) Sorry, ik had gezegt dat ik gisteravond m'n sig zou inleveren Maar het is me niet gelukt om hem gisteren te posten. Sorry hiervoor. Hij komt binnen een kwartier, oke? Edit: EDIT:zie mijn 1ste post daar staat me signature Waar is je sig? Ik zie geen voetbal sig of ligt het aan mij? Ik wil hem voor de zekerheid ook kunnen zien BY the way: ik heb hem al af Bewerkt: 11 januari 2006 door Ferre
The Italian Geplaatst: 11 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Mijnes komt zo dan kan de battle eindelijk beginne
The Italian Geplaatst: 11 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 (bewerkt) De Battle kan beginnen The Italian: Ferre Sorry voor dubbelpost Dat de beste moge winnen BTW Ferre jouw sig vindt ik erg mooi ,mooier dan die van mij,die van mij vindt ik een beetje simpel stemmen tot 13 januari 23:59 Bewerkt: 11 januari 2006 door The Italian
XboxGta Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Allebei zeer mooi The Italian:Mooi en sober, goed bijpassende kleuren Ferre:Mooi prentje, mooie kleuren en mooi lettertype...dus mij stem gaat naar FERRE
Froodooo Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Ah, een beginnersbattle. Ferre De achtergrond is mooi gedaan, met die gele dingetjes erdoorheen. De render ziet er goed uit, maar die arm van de speler lijkt nu wel verbrandt ofzo, die kon wel wat lichter. De tekst ziet er ook wel goed uit. The Italian Die twee verschillen in kleur op de achtergrond vind ik wel mooi, maar dat zwart had wel 'iets minder zwart' gemogen. Verder is de render van de beker mooi, en staat hij er goed in. Het logo van de Champions League staat ook in het midden, en daar staat hij wel mooi vind ik. Het lettertype vind ik dan weer niet zo denderend. Ik heb echt lang moeten kijken op wie ik ging stemmen. Het was een zeer moeilijke keus, maar ik kies uiteindelijk voor Ferre. Zeer veel succes jongens, en moge de beste winnen!
RonaldVC Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 Mijn stem gaat naar The Italian. Die van The Italian is misschien wat simpeler maar de sig zit wel goed in elkaar. Die blauwe tekst had er naar mijn mening niet ingehoeven.. Bij die van Ferre vind ik het lettertype mooi, maar de verhouding van de voetballer klopt niet volgens mij. Het lijkt wel alsof het hoofd van die voetballer veel te klein is. En er zit bij z'n nek en z'n hand een haak (als je begrijpt wat ik bedoel)... Succes verder
Recommended Posts