Jump to content

The Italian VS Ferre

Recommended Posts

• Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• The Italian

10

• Ferre

6

• San_Andreas_Nigga

1

• Nemean^inf

1

Geplaatst:

Iedereen stemt hier, maar ze zeggen alleen ''Mijn stem gaat naar Piet''. Geef dan ook commentaar, zo kan diegene tenminste nog iets verbeteren.

Mijn stem gaat naar Ferre.

Die van The Italian vind ik echt veel te simpel zo met die background.

En rondom de tekst zitten kleine puntjes, omdat je hem als een lage kwaliteit hebt opgeslagen. Onder ''Champions'' is de background zelfs zo slecht, dat het allemaal strepen worden. Het plaatje vind ik ook niet mooi. Nee dit vind ik helemaal niks. Je kunt veel beter The Italian

Vote: Ferre

Geplaatst: (bewerkt)

Tussenstand

3-3

Edit: Onder de topicnaam/topic beschrijving staat dat er gestemd kan worden t/m de 12e (vandaag :puh:). Kan dat aangepast worden?

Bewerkt: door Ferre
Geplaatst:

die van the ittalian, mooie overgang tussen de kleuren en die voetballers op het plaatje van Ferre zijn niet erg mooi, is dat niet van een fifa screen ofzo?

Geplaatst:

Mijn stem gaat naar The Italian.

Reden:Ik ben een grote CL fan! En die van Ferre is volgens mij van FIFA en dat is makkelijk.

Groeten Gtaboy107. :*D

Geplaatst:

Ik heb niet zoveel verstand van voetbal. Maar ik had gewoon een mooi plaatje gekozen.

Maar als jullie voor The Italian's club zijn :{

Geplaatst:

mensen geef ook redenen waarom jullie de sigs mooi vinden en ook wat er verbeterdt kan worden :)

Geplaatst:

ik stem op Ferre

want die van the italian vind ik simpel die van ferre ziet er mooier uit...

Geplaatst: (bewerkt)
Wat bedoel je daarmee Ferre ik ken die mensen amper :)

Wat ik er van kom maken was dat ze m'n render minder vonden want hij was van Fifa en die van jou vonden ze beter.

Edit:

Tussenstand: 6-5. Word spannend!

Bewerkt: door Ferre
Geplaatst:

Ik stem Ferre, die van De italiaan is korrelig op vele punten, die van Ferre is tenminste wél mooi.

Ferre +1.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...