Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey iedereen, ik dacht ik ga weer lekker rustig op mijn gemak photoshoppen. Ik had de render van Hulk genomen en dit is het resultaat.

hulk4fz.jpg

Vertel wat je ervan vind!

Ps: Op Cali Red skin vind ik hem mooier staan, omdat die een lekker donker achtergrond heeft. ;)

Edit:

Hier met een beetje sharp, eerlijk gezegt vind ik deze vetter. Hij komt nu mooier uit.

hulksharp8nq.jpg

Edit:

Ik heb het maar zo gedaan.. Hij staat eerst 60 sec op gewoon en daarna switch hij naar 60 sec met sharp. :schater:

hulk2gj.gif

Geplaatst:

Hij is lelijk...

De hulk bedoel ik dan; je sig is erg mooi gelukt, het font past goed bij het thema.

Ik weet niet wat de border doet tegen een witte achtergrond ( ben te lui om te checken :puh: ) maar op calired komt hij mooi uit.

Een vette 8.2 en een sticker van de meester

Geplaatst:

Ja, weer een mooie Sig, als altijd gewoon!

De achtergrond is erg mooi, maar die stijl gebruik je wel vaak vind ik, bijna altijd, misschien een keer iets anders?

De kwaliteit van de render (Hulk) vind ik ook niet zo goed eigenlijk.

En als 'Sharp' vind ik hem nog minder mooi, eigenlijk een beetje lelijk zelfs.

Verder zijn de overige effecten gewoon weer erg goed gelukt, en daarom ook erg mooi.

De tekst ziet er ook weer piekfijn uit, al zeg je zelf dat je het niet goed kan... ;) (tenminste, niet als de beste).

En de border is ook mooi.

Gewoon weer een erg mooie Sig, en ik geef er een 8.5 voor.

Ga vooral zo door (volgens mij moet ik dit bij jou altijd zeggen ;))

>>> Door .Levi.: Bedankt Froodooo. Ik moet wel zeggen dat de render zelf er inderdaad niet mooi uit zag, het was zelf al een beetje vaag.<<<

Geplaatst:

Kvind het wel een mooie sig maar kvind het jammer dat de hulk zo lelijk is, kvind de vooral de groene text er op beetje te onduidelijk, al hoewel de ''levi'' tekst weer wel goed is, Maar op sig is het wel een goede sig alleen de render he, de achtergrond en de rest zijn piekfijn gebrushed en de kleuren zijn ook netjes.

8/10

Geplaatst:

Ik zie dat er nu nog veel commentaar op de render is, niet dat ik het erg vind want jullie hebben wel gelijk. Ik heb wel wat geprobeerd de render een beetje mooier te maken.

Het is alleen een erg saaie doffe render jammer genoeg.

Nogmaals bedankt voor jullie reacties. ;)

Zie hier:

hulkrender8fq.th.png

Geplaatst:

Wat is er dan mis met die render, ik vind het een hele mooie hoor.

En die sig is ook niet mis, hier geef ik je een 9.2/10 voor.

Geplaatst:

Ik vind hem wat "dof".

Er ontbreekt iets, maar vraag me niet wat.

Misschien dat je "filter -> sharpen -> sharpen" kan doen, en dan "Edit -> Fade Sharpen" op 50%.

Ik geef een 7.5

Geplaatst:
Ik vind hem wat "dof".

Er ontbreekt iets, maar vraag me niet wat.

Misschien dat je "filter -> sharpen -> sharpen" kan doen, en dan "Edit -> Fade Sharpen" op 50%.

Ik geef een 7.5

Bij mij edit zie je dat hij met sharp is, zou ik hem nog meer sharpen.. Dan word hij veels te lelijk geloof mij.

Geplaatst:

Wat ik bedoelde was voor je sig zonder sharp. :cab:

Ik kom soms misschien een beetje onduidelijk over.

>>> Door .Levi.: Ik zie toch echt duidelijk dat je zegt dat ik beter kan sharpen en naar filter sharp kan gaan enzo. Ook vind je het dof, dus daarom denk ik dat je het juist wou sharpen. Als jij zegt dat je het juist zonder sharp wou zien, sorry maar dat zie ik niet in de zin staan dus kom je erg onduidelijk over.<<<

Geplaatst:

Ik vind de sig mooi maar het is niet echt de stijl van Levi (vind ik dan), je hebt met zo een render een heel goede sig gemaakt.

En dat tekst effect vind ik ook zeker goed gedaan. Met de Line tool enz..

Erg vet moet ik zeggen.

9.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...