Dikke Bertha Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 (bewerkt) hallo, Ik heb ooit ondekt om op slot staande auto's van het slot te krijgen, zonder cheats! Ik weet niet of ie al bekend is maar ik leg ff uit hoe het moet. Je steelt eerst een TOWNTRUCK, daarmee takel je de opslot staande auto op, je rijdt naar je garage, voor je garage laat je de opslot staande auto los, blaas de auto op, (met bazooka, een gtanaat, of hoe dan ook) Als de auto is opgeblazen ren je tegen het wrak aan, zo duw je de auto in je garage, loop weg w8 tot de garage dicht is, en ga er weer heen, de deur gaat open, en daar staat de zelfde auto helemaal nieuw, MET DE DEUR VAN HET SLOT! ik heb al vaak een de wagen van me vriendin(in SA) open kunnen krijgen, en op de lowrider-meet kan je de vetste getunde auto's open krijgen hierdoor. IK HOOP DAT JULLIE HIER WAT AAN HEBBEN, EN DAT IK (EEN VAN DE) 1E BEN MET DEZE TRUC... grtz! Bewerkt: 10 januari 2006 door Dikke Bertha Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Dit was al bekend, gebruik voortaan de zoekfunctie. Maar blijf zoeken naar nieuwe dingen zou ik zeggen Reageren
RobbertR Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Het lijkt me wat veel werk voor zoiets Reageren
Ferre Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Maar soms wel de moeite waard. Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Het was al bekend maar wel goed gevonden blijf zoeken. Reageren
RobbertR Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Het was al bekend maar wel goed gevonden blijf zoeken. Waarom zeg jij het nog terwijl General Lee het ook al heeft gezegt Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Alsof één iemand na meer dan een jaar nog iets totaal nieuws ontdekt, dat nog nooit iemand anders heeft gevonden. Reageren
Proximitus Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 soms gebeurt dat wel eens. maar dat zijn dan meestal hele kleine dingen.. Reageren
scorpia Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Je moet die auto niet opblazen. Je kan ze ook gewoon zo in jouw garage zetten dan is hij ook van het slot . Reageren
ViceAgent Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Maar soms wel de moeite waard. Ja, vooral die coole auto op SF Airport, (ZR-345 ofzoiets). Kan je trouwens Combine Harvesters optillen met een Towtruck/Tractor? Lijkt me niet echt waard om een topic over te maken dus post ik het hier maar effe. Reageren
Typhoon Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Alle auto's. Goed gevonden, hoe je ooit zo iets ontdekt.. Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Ja, vooral die coole auto op SF Airport, (ZR-345 ofzoiets). Da's een SuperGT, die staat ook voor de driving school bij brons. Reageren
Ikkes Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Wat ook werkt is het Valet-Uniform aan te trekken. Als het goed is kan je dan ook alle auto's openen. Ik weet dit niet zeker omdat dit nog niet bewezen is. Ikkes Reageren
Dikke Bertha Geplaatst: 13 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 iemand zij hier in dit topic dat je de auto alleen maar in de garage moet zetten, maar dat is niet zo, als je een opslot staande auto in de garage zet (zonder opblazen) gaat ie niet van het slot Reageren
Moonbeam Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 (bewerkt) Isset niet een beetje veel moeite voor een auto? als je een bepaalde auto zo graag wil hebben kun je tog ook even modden dat alle grove strt ventjes erin rijden ofzo(1 regeltje txt vervangen) edit als je het op de pc hebt dan he Bewerkt: 13 januari 2006 door moonbeam Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.