Jump to content

Waar hou jij van?


RonaldVC

Wat voor muziek hou jij van?  

106 leden hebben gestemd

  1. 1. Muziekstromingen

    • Rap
      34
    • R & B
      4
    • Rock
      28
    • House, dance (clubhouse)
      7
    • Hardcore, techno
      11
    • Nederlandstalig
      1
    • Country
      2
    • Top 40, algemeen
      13


Recommended Posts

  • Reacties 85
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dead-Dodo

    2

  • AmsterdamBoy

    2

  • De Huib

    2

  • VforV

    2

Eigenlijk ben ik heel multi-muziekerig.

Ik hou van de oude nummers vanuit m'n ouders hun jeugd (beetje rond de jaren 70, 80) maar hou ook veel van (hard)rock, metal, pop, oldies, hardstyle en nog wat Nederlands-talig, zoals Guus Meeuwis of Marco Borsato. Van de metal kant ben ik meer van Blind Guardian, Edguy, Sonata Arctica enzo.

Ook kerstliedjes kan ik wel waarderen :) op de een of andere vreemde reden draai ik die ook nog wel eens terwijl het hartje zomer is.. :roll:

Waar ik echt een gruwelijke hekel aan heb is hardcore (er is een verschil tussen hardcore en hardstyle) en een nog grotere hekel (meer een intense haat) tegen jumpstyle. Niet alleen de muziek, ook het jumpen vind ik niks..

Bewerkt: door Proximitus
Link to comment
Delen op andere websites

Ik was eerst voor jumpstyle, maar omdat het zo'n hype was, ging ik naar de Hardcore stijl(Speedcore en Terror), daar kreeg ik me trekjes, maar ik had het beu gehoord, ik was al een tijdje fan van The Oh!(1 jaar al) , dat ik voor Hardjump was, je zal zeker denken dat het hetzelfde is als jumpstyle, maar Hardjump is anders. Hardjump is de underground gedeelte van jumpstyle(zoals Terror van Hardcore), ook daar vind je geen meelopers. Ik luister al lang Hiphop, dat kan er gewoon niet uit. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Drum 'n Bass en Jungle :puh:

Is moeilijk uit te leggen wat 't precies is, maar je moet er 's iets van downloaden ergens, is echt vet, maar je moet er ook van houden. Er word ook veel Hiphop gesampled in Drum N Bass (Dnb), en ook word er wel eens op gerapt.

Link to comment
Delen op andere websites

I Wanna Rock !!!!

Rock is dus mijn lievelingsmuziek

vooral jaren 80 enz hardrock is ook wel chill

ik heb een hekel aan rap hardcore hardstyle jumpstyle en al die techno house shit

Bewerkt: door powerpats
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...