X-TX Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 (bewerkt) Nu ik hier aardig wat mensen geholpen heb wil ik voor een keer hetzelfde terug. Ik was gister met mijn forum bezig die momenteel weg is wegens aantal fouten van mij. Totdat ik op een van mijn net gemaakte forums klikte en ik kreeg dit te zien: Fatal error: Call to undefined function: clean_int_array() in c:\domains\x-tx.nl\wwwroot\****\****\****\sources\action_public\forums.php on line 85 Kraay die zag wel alles, maar ik niet. Dus heb ik de Cookies uitgezet in Firefox. Alles werkte en met IE heb ik helemaal niks hoeven doen, daar deed alles gelijk al. Nou, het is nu vandaag en ik heb hetzelfde probleem... ik ben op de support site van IPB geweest maar daar haddden zij niks voor mij. Ik heb het script zelf door genomen een aangezien ik al meer bugs eruit heb gehaald snap ik het inmiddels wel. Met IE gebeurd hetzelfde. Edit: Dit is te gek voor woorden, ik vernieuw paar keer de pagina en het werk weer. Maar ik weet dan nog steeds niet waarom het probleem komt en gaat. Bewerkt: 10 januari 2006 door X-TX
JGuntherS Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Probeer eens een herinstallatie van je forum, nadat je een backup hebt gemaakt. Kan het zijn dat een bestand door een ander programma in gebruik is? PS: wat doen die sterretjes daar? Is dat gecensureerd of is het de letterlijke foutmelding?
X-TX Geplaatst: 10 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Nee, de sterretjes heb ik zelf erbij gezet. En hoe bedoel je dat het gebruikt word door een programma? Het staat op mijn FTP, daar zijn geen programma's. Ja alleen van de server maar die doen niks. De sterretjes staan daar omdat ik nog geen bezoekers wil. Het forum is al af, en de fouten zijn er naar mijn idee er ook al uit. Maar ik moet nog een hoop schrijven.
JGuntherS Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Kan het zijn dat je server hardwareproblemen heeft? Hij lijkt die functie gewoonweg niet te vinden, misschien omdat hij door hardwareproblemen er niet bij kan. Er kan ook iets mis zijn met de PHP-parser, waarschijnlijk moet PHP dan opnieuw geïnstalleerd worden
X-TX Geplaatst: 11 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Nee, nee, nee. De server heeft geen problemen. Anders zou het hier wel staan en dat staat er niet. Volgens mij is het al oplost want ik krijg niks meer.
JGuntherS Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Vreemd, nou ja, het is mooi dat het weer werkt
Recommended Posts