San_Andreas_Nigga Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Kennen jullie het spel Playboy the Mansion? Ik heb het gisteren gekocht voor de PS2, en ik vind het een vet lollig spel. Ik zou graag jullie meningen over dit spel horen. Reageren
Juice Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Ik heb geen PS2 dus ik kan er echt niets over vertellen. Het enige wat ik van PlayBoy The Mansion heb gezien, zijn afbeeldingen op het internet. En als ik daar zo naar kijk: Het lijkt me een heel saai spel. Vertel er is wat meer over. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 10 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Je moet dus van die vrouwen inhuren, een fotograaf en een journalist en dan moet je je eigen Playboy magazine op de markt brengen. Kijk maar eens op internet voor meer informatie. Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Commercieël kutspel voor wanhopige breezahs. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 10 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Doe eens rustig man, graag geen gevloek. Back ontopic graag. Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Wijs eens aan waar ik vloek, ik kan het niet vinden. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 10 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Ik bedoel met dat "commercieel kutspel", je kan het ook wat normaler zeggen. Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 (bewerkt) Hoezo, snap je niet wat commercieël is? Of vind je dat een scheldwoord? Commercieël is namelijk een heel normaal woord. Bewerkt: 11 januari 2006 door Piet-Herr Reageren
Juice Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 (bewerkt) En wat dacht je dan van ''Kutspel''. Je snapt heus wel wat wij bedoelen, je zit gewoon te playen . Graag geen gescheld meer, er kunnen zat mensen zijn die dat aan gaan klagen bij de moderators, en daar zit ik niet ver vandaan.. En nu weer allemaal ontopic. Bewerkt: 11 januari 2006 door Juice Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Mag je niet eens kutspel zeggen? Reageren
.Sharingan Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 Mag je niet eens kutspel zeggen? HOU EROVER OP JA @ Topic Het is wel lollig .. (heb ik op i-net gelezen) ga het morgen of overmorgen kopen ! Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 16 januari 2006 Rapport Geplaatst: 16 januari 2006 't Leek me een normale vraag. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 16 januari 2006 Rapport Geplaatst: 16 januari 2006 Als het de heren behaagt zou ik het prettig vinden als dit topic gewoon ging over hetgeen bedoeld: is Playboy Mansion de moeite waard ja of nee. Ik ben zelf geboren en getogen in Amsterdam en heb persoonlijk niet zo'n moeite met de beschrijving commercieel ***-spel. Anderen dus blijkbaar wel, en dus is het handig in de toekomst een iets wat andere omschrijving te verzinnen. Laten we de discussie hierover echter vanaf nu laten rusten.....ontopic derhalve Reageren
Wazuup Geplaatst: 16 januari 2006 Rapport Geplaatst: 16 januari 2006 Leuk geprobeerd, maar niet je geld waard vind ik. Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 Lijkt mij niet zo leuk, maar het lijkkt me wel leuker dan The Sims! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.