Jump to content

Playboy the Mansion

San_Andreas_Nigga

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Lijkt mij niet zo leuk, maar het lijkkt me wel leuker dan The Sims!

Waarom? Argumenten plz.

Bewerkt: door LucasV
  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Piet-Herr

5

• San_Andreas_Nigga

4

• Yohan

2

• Juice

2

Geplaatst:

Het is wel een grappig spel...

Je bent dus een jonge Hugh Hefner die 't Playboy Imperium start, dus je moet covergirls inhuren, ze fotograferen journalisten betalen zodat er ook nog wat tekst in je Playboy komt te staan. Nadat je meer opdrachten vervuld kan je je Mansion volbouwen (ala Sims) met andere onderdelen (tv etc). Ook speel je meer delen van de Mansion vrij bijvoorbeeld de tuin. Maare dit is geen game die je voor 60euro moet kopen want daar is het gewoon te eentonig voor.

• 2 weken later...
Geplaatst:

ik heb dit spel op de xbox en dat is oersaai !! echt .. het is net zzoals de gewone simps .. alleen dan in de playboy versie natuurlijk :puh: ik vind het echt saai er gebeurt niks .. spel verloopt traag .. ik zelf ben er erg snel op uitgespeeld ..

Rate :4,5 :ch::puh:

Geplaatst:

Ik heb het gedownload met een torrent een hele tijd geleden. Heb hem hier nog ergens staan maar heb hem niet meer geinstalleerd na het verwijderen. Want het spel is niks aan. Als je met z'on meid naast een bed gaat staan staat er iets met jeweetwel en dan zie je hun omkleden en aankleden en het is klaar...

Misschien deed ik het fout. Weet niet, zie het nu niet van in om het spel te kopen, noch te gaan downloaden. Dat is zelfs het wachten niet waard.

Geplaatst:

Ik weet niet wat voor soort spel dit is maar ik weet wel dat hij hier niet thuis hoort.

Verplaatst naar Overige Genre's. (Game Fora.) ;)

• 2 weken later...
Geplaatst:

sorry voor de bump maar bestaat er een demo van het spel?

anders kan ik eens uitproberen ziet er mij wel een grappig spel uit ;) !

Jon-asses :cya:

• 2 maanden later...
  • 1 maand later...
Geplaatst:

Lollig maar moest ik het halen zou ik beshaamd zijn om het aan de kassierster te tonen;) wink wink*

Wel leuk om te spelen met playmates :-) en photoschoots te houden .

Geplaatst:

'T lijkt me opzich best wel een lolllig spel, maar als ik de reacties hier zo hoor weet ik niet ook niet meer :bonk:

Misschien download ik het nog wel eens :engel:

Geplaatst:

Dat is toch wel erg dat ze zou een game maken met sex en enzovoort maar als je het zelf speelt is het heel goed dus ik geef het een 8/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...