LucasV Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Geplaatst: 17 januari 2006 (bewerkt) Lijkt mij niet zo leuk, maar het lijkkt me wel leuker dan The Sims! Waarom? Argumenten plz. Bewerkt: 17 januari 2006 door LucasV Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Ik vind het wel garpig spel maar idd zou ik er toch mijn zuurverdiende centjes niet aangeven hoor Reageren
Yohan Geplaatst: 19 januari 2006 Rapport Geplaatst: 19 januari 2006 Het is wel een grappig spel... Je bent dus een jonge Hugh Hefner die 't Playboy Imperium start, dus je moet covergirls inhuren, ze fotograferen journalisten betalen zodat er ook nog wat tekst in je Playboy komt te staan. Nadat je meer opdrachten vervuld kan je je Mansion volbouwen (ala Sims) met andere onderdelen (tv etc). Ook speel je meer delen van de Mansion vrij bijvoorbeeld de tuin. Maare dit is geen game die je voor 60euro moet kopen want daar is het gewoon te eentonig voor. Reageren
Goliat Geplaatst: 3 februari 2006 Rapport Geplaatst: 3 februari 2006 Lijkt me wel een leuk spel. alleen ik ga wel wachten tot dat ie afgeprijsd is Reageren
Triforce Wizzard Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 ik heb dit spel op de xbox en dat is oersaai !! echt .. het is net zzoals de gewone simps .. alleen dan in de playboy versie natuurlijk ik vind het echt saai er gebeurt niks .. spel verloopt traag .. ik zelf ben er erg snel op uitgespeeld .. Rate :4,5 Reageren
X-TX Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 Ik heb het gedownload met een torrent een hele tijd geleden. Heb hem hier nog ergens staan maar heb hem niet meer geinstalleerd na het verwijderen. Want het spel is niks aan. Als je met z'on meid naast een bed gaat staan staat er iets met jeweetwel en dan zie je hun omkleden en aankleden en het is klaar... Misschien deed ik het fout. Weet niet, zie het nu niet van in om het spel te kopen, noch te gaan downloaden. Dat is zelfs het wachten niet waard. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 Ik weet niet wat voor soort spel dit is maar ik weet wel dat hij hier niet thuis hoort. Verplaatst naar Overige Genre's. (Game Fora.) Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Geplaatst: 20 februari 2006 PTM is ook op PC. Reageren
Jon-asses Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 sorry voor de bump maar bestaat er een demo van het spel? anders kan ik eens uitproberen ziet er mij wel een grappig spel uit ! Jon-asses Reageren
Yohan Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 Ik geloof niet dat er een demo van is Jon... Reageren
glen dc Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Volgens mij is het een leuk spel Reageren
Ice Banana Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 Lollig maar moest ik het halen zou ik beshaamd zijn om het aan de kassierster te tonen;) wink wink* Wel leuk om te spelen met playmates :-) en photoschoots te houden . Reageren
gike Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 ik vind het wel leuk samen met mijn broer het spel spelen(een stel geile pubers of jongetjes) Reageren
Le MrG Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 'T lijkt me opzich best wel een lolllig spel, maar als ik de reacties hier zo hoor weet ik niet ook niet meer Misschien download ik het nog wel eens Reageren
.Syfes Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 Dat is toch wel erg dat ze zou een game maken met sex en enzovoort maar als je het zelf speelt is het heel goed dus ik geef het een 8/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.