::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 30 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2004 Ik heb een paar keer al ins het spel gezien dat mensen maar voor de helft in het spel waren. <_< ik bedoel, met hun bovenlichaam boven de straat en hun onderlichaam onder de straat. Is zeker een bug? :huh: Jefferson :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 30 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2004 Nouh... Tenzij je het spel gekocht hebt omdat er van die stoere halve mensen rondhuppelen is het een bug ja... Maar bedoel je GTA III? Of GTA VC? Open topics aub in het daarvoor bestemde forum. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 30 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2004 Vice city Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 30 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2004 Dit is een bug, ik heb ook wel eens een politie auto met inzittenden gezien! Verplaatsen maar naar VC help! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 30 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2004 Ik heb wel eens een halve politiewagen zien rijden en ook halve mensen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 30 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2004 Ik heb ook weleens dat als ik van m'n motor val m'n voeten in de stoep/grond zitten :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 30 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2004 hahahaha lagge het zou je maar gebeuren maarja haaien die op het strand zwemmen vond ik ook wel weird om te zien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 3 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 september 2004 Zorrie hoor, maar zitten er dan haaien in dit spel?????? Of was dat figuurlijk bedoeld. Ik denk het wel want ik ben nog nooit een shark tegengekomen Jefferson Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerbee Geplaatst: 3 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 september 2004 ja er zitten haaien in het spel alleen je ziet ze nie zo goed en ook nie vaak Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster Geplaatst: 3 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 september 2004 je hebt ook een topic over tommy etende haaien en je hebt een mod dan is een boot een haai Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 3 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 september 2004 Waar kan je die vinden dan?? The Hawk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 3 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 september 2004 Haaien? In het water misschien? (Je kan ze op de volgende manier goed zien: loop op het strand het water in, totaan je middel. Niet te ver natuurlijk, want dan verzuip je <_< . Nu moet je hurken, en met een sniper door het vizier rondkijken. Er zwemt trouwens nog veel meer rond dan alleen haaien) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 6 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 september 2004 Kan je die dan ook neerknallen? en zoja, gaat je Criminal Rating dan ook omhoog? The Hawk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 6 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2004 Volgens sommige kan dit, er is ook ergens een héél oud topic over deze discussie te vinden, maar klinkend hard bewijs is nooit gegeven. Persoonlijk geloof ik het niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eros Geplaatst: 25 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2004 De haai vindt je meestal aan de docks of naast de junkyard Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.