crazyanz Geplaatst: 25 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2004 ik heb wel es dat er mensen half in d egrond zitten en half er uit steken of dat die haaien over het strand zwemmen ook ja zal wel een rare bug zijn :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 28 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2004 Ik hoop dat dit in gta san andreas er uit zou zijn want ik vind het echt heel raar *weet iemand of je dat er mensen half in de grond zitten ook op de playstation 2 is* Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 28 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2004 ja....bij het 2e eiland die lange weg.....heb je rechts zo'n klein schansje.....als je daar net niet over heen komt, kom je in een soort van garage , daar stond ik eerst tot de helft in de grond Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 1 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2004 screen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 1 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 oktober 2004 jah ik snap ook niet wat je bedoelt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.