maxieman Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 hoi allemaal ken iemand me helpen met het installeren of downloade met gta sa Reageren
scorpia Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Als je GTAsa wil downloaden mogen we jou niet helpen. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 (bewerkt) hoi allemaal ken iemand me helpen met het installeren of downloade met gta sa Welkom op het forum MaxieMan Wat Scorpia ook al zei, we mogen je niet helpen met downloaden. Maar met installeren willen we je natuurlijk wel helpen. Het is vrij simpel. Je doet de DVD in de DVD speler, dan komt er een autorun in beeld. Je kiest voor de optie "install". Dan volg je alle stappen om telkens weer op "Next" te klikken. Op een gegegeven moment moet je je registeren. Een website komt in beeld, dit kun je gewoon wegklikken. Na het installeren komt er een snelkoppeling op het bureaublad, als de DVD van GTA:SA in de speler zit kun je het spel via de snelkopelling starten. Succes! Bewerkt: 10 januari 2006 door Ruurd31 Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Je kan San Andreas toch niet downloaden je kan nauwlijks gta 2 downloaden. Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 GTA 2 kun je gratis downloaden op de site van Rockstar. Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 GTA 2 kun je gratis downloaden op de site van Rockstar. Dat weet ik maar je kan hem amper downloaden. Reageren
kuyt Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 hij is nu bij de bartsmit voor 30 euro duzz ik zou maar snel zijn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.