Jump to content

problemen met R*

Recommended Posts

Geplaatst:

je weet nog wel die moord van een maand of 2 geleden (de manhunt moord)

nou die ouders plus de advocaat proberen R* om zeep te helpen

nou kan je tekenen als je wilt dat R* blijft. ze moeten heel wat handtekeningen hebben

want als dit verkeerd uitpakt dan kunnen we misschien wel fluiten naar gta sa

je moet niet maar lees het teminste wel aub (wel engels)

URL (niet op klikken dus, daardoor gaat R* weg)

Geplaatst:

ik geef toe...manhunt is wel een ziek spelletje.....maar om nou gelijk R* aan te klagen enzo vind ik altijd zo zwak

Geplaatst:

Dat is wel waar ja, Godfather...

Maar aan de andere kant snap ik ook de ouders..

Hun kind is vermoord, en ze zullen er alles aan doen om in hun ogen nog een stukje rechtvaardigheid te krijgen...

Zij denken dat Manhunt de reden was waarom iemand hun kind vermoordde.

Dus nu willen ze R* aanklagen zodat dat bedrijf geen (in hun ogen) moordneiging opwekkende spellen meer kan maken...

Geplaatst:

Ik zal als ik jullie was 'de mogelijke ondergang van R*' maar niet te serieus nemen.

Er zijn al zoveel van deze acties geweest, maar het werkt gewoon niet.

Want dan krijg je: 'Waarom wordt de film dan ook niet verboden?'

Edit:

Waarom zouden ze het trouwens op zo'n site'je doen, en niet op Rockstargames.com?

Onzin!

En oja, de gene die Manhunt speelde is de jongen die vermoord is, niet de moordenaar.

Geplaatst:

Se7en heeft gelijk, dit aanklagen is al eerder gedaan en zal heus niet leiden tot de ondergang van een groot bedrijf als R*. ;)

Geplaatst:

ik hoop het ook niet

maar ten 1ste is het spel voor 18+ (hoe oud zijn jullie eigenlijk?????) :D

2de punt : ik hoor niemand klagen over oorlog spellen en racing game's om maar een voorbeeld te stellen

en 3de en laatste punt : het is niet het spel wat dit doet het zijn de zieke geesten van mensen nog een keer HET IS NIET HET SPEL :angry:

Geplaatst:
dit aanklagen is al eerder gedaan en zal heus niet leiden tot de ondergang van een groot bedrijf als R*.

dat is zo, maar het kost wel veel geld voor R*

Geplaatst:
dit aanklagen is al eerder gedaan en zal heus niet leiden tot de ondergang van een groot bedrijf als R*.

dat is zo, maar het kost wel veel geld voor R*

Als ze, grote kans, winnen, kunnen ze altijd nog een fikse schadevergoeding vragen.

Dit geeft ze uiteraard toch een flinke deuk ...

Geplaatst:

ik denk dat er ergens een fout zit

want ik lees net op een ander forum dat je moet tekenen als je wilt dat r* stopt

nou lees ik net aandachtig de tekst daar en lees ik ook hetzelfde

nou kan het aan mijn engels liggen (lijkt me niet)

iedereen die wil dat R* blijft heeft getekend , vreemd toch?????

Geplaatst:

ik vind het ook raar dat het niet op de officiele site staat....vreemd zaakje <_<

Geplaatst:

Het zal niet de eerste keer zijn dat Rockstar wordt aangeklaagd. En ongetwijfelt ook niet de laatste. IN mijn ogen hebben de aanklagers geen poot om op te staan, laten we hopen dat de rechter dat ook vind ;)

En inderdaad: Dat Manhunt verhaal klopt niet, Zoals Se7en al zei.

Geplaatst:

daar gaat het niet om!

het gaat erom dat R* blijft,kijk respect heb ik zeker voor die ouders maar toch ze kunnen niet zomaar een bedrijf aanklagen want anders zou iedereen R* moeten aanklagen want in gta 3 en VC zit toch ook geweld dus ik weet niet wat die ouders zeuren

Geplaatst:

Ja net als Carmaggedon <_< ......in sommige landen in Need 4 Speed Underground verboden....omdat de wagens sneller gaan dan toegestaan...en de regering is bang dat mensen dat na gaan doen :blink: jammer hoor <_<

Geplaatst:

ja,maar toch ze kunnen echt niks doen tegen R* anders hadden mensen al een aanklacht in moeten dienen toen gta 1 kwam dus dat die ouders R* aanklagen zijn gewoon bezig met hun tijd en geld te verspillen

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...