JB940 Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 hoe krijg je die heli's makkelijk neer want zev zitte bijna de hele tijd bij die van jou dus dan is het schiet e irri en als ze niet dichtbij zijn gaan ze snel en zijn moeilijk te rake Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Je kunt altijd met een rocketlaunger op de heli schieten. Die vind je hier: http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Thef...Rocket_Launcher Haal niet de doelzoekende op hitte rocketlaunger, want die kan je pas in SF halen. Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Als je codes gebruikt kan je ook als je bij dat hutje bent geweest pak de rocketlauncher spawn een hydra en vlieg naar San fiero,s vliegveld hier is de hittende zoekende rocketlauncher doe dit een paar keer.Gebruik de kaart van wikigta. Reageren
gta 88 Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Je kunt altijd met een rocketlaunger op de heli schieten.Die vind je hier: http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Thef...Rocket_Launcher Haal niet de doelzoekende op hitte rocketlaunger, want die kan je pas in SF halen. je kunt beste ff de doelzoekende roket op halen op het vlieg veld dat is een stuk smiler Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 (bewerkt) Die missie waar hij het over heeft is ergens in het begin, dan kun je nog neit een doelzoekende rocketlaunger vinden in Los Santos. Daarom moet hij de gewone Rocketlaunger gebruiken. Dizze: Over de allereerste misisie, ik haald ie namen doorelkaar. Ik dacht al, een rocketlaunger nodig en een heli Bewerkt: 10 januari 2006 door Ruurd31 Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Die missie waar hij het over heeft is ergens in het begin, dan kun je nog neit een doelzoekende rocketlaunger vinden in Los Santos. Daarom moet hij de gewone Rocketlaunger gebruiken. Hoe komt het dan dat hij op wikigta bij de categorie desert missies staat. Reageren
Dizzee Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Uh ruurd, interdiction is een missie van Mike Toreno, wanneer je al in de woestijn zit... Over welke missie denk je dat hij het heeft? @gtaliefhebber Ruurd is alleen een beetje verward, hij weet dat heus wel. Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 (bewerkt) Ja dat begrijp ik wel ik wilde het gewoon zeggen zodat niemand ging denken dat er een verborgen missie ofzo is niet gemeen bedoeld hoor Ruurd. Bewerkt: 10 januari 2006 door gta-liefhebber Reageren
Dago58x Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 wat ruurd dernet zei je moet eerst de mannen dood maken maar niet naar het heli toe gaan anders gaat hij weg. en dan alle poppetjes dood maken Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 (bewerkt) Dit klinkt misschien heel stom Ik ben bezig met Interdiction, ik rij met een sanches op de berg waar ik moet zijn. Ik kom in de buurt van die gele blip (stond er volgens mij onder) en dan??? Moet ik helemaal bovenop die berg komen? Zo ja waar kan ik dan naar de top? Het lijkt op een hele grote rotsformatie met steile wanden, ik heb op bepaalde plaatsen geprobeerd naar boven te rijden maar dat haalt die sanches niet, het enige wat mij nu te binnen schiet is een cheat om een jetpack te spawnen maar 't lijkt mij dat ik voor deze missie geen cheat nodig heb... Edit: Sorry voor deze post, 't was donker en ik had een stuk niet gezien waar ik makkelijk omhoog kon rijden, ik zat te dicht onder de top v/d berg. M.a.w. ben er zelf uit gekomen. Bewerkt: 9 december 2006 door _KoE_Mzungu Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.