gangster28 Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Hallo ik heb een vrij groot probleem. Als ik bij mij acount het wachtwoord invul dan krijg ik 2 meldingen. 1 over dat hij mij acount niet kan laden. 2 dat ik op een tijdelijke acount zit en dat alle veranderingen niet opgeslagen worden. Weet iemand hoe ik mijn acount weer terug kan krijg? Reageren
X-TX Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Voordat je Windows gaat laden bij het opstarten op F8 drukken, druk op veilige modus, dan zie je bij log in scherm Administrator staan. Druk daarop want jou account doet het niet. Via veilige modus ga je kijken wat er met je account aan de hand is. Verander het wachtwoord als dat kan, daarbij heb je wel het oude nodig. Als het niet werkt moet je het even zeggen, misschien komt er nog iets anders bij mij op. Reageren
gangster28 Geplaatst: 13 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 (bewerkt) Bedankt. Okee gelukt maar nu heb ik nog 4dingen. 1. Ik heb dat snelmenu naast mijn start menu. 2. Als ik mijn achtergrond verandere zegt hij iets over html. 3. Mijn faforieten werken niet meer. 4. Windows Media Player werkt ook niet ik krijg het scherm wat je normaal voor het eerst krijg maar die gaat onteindig door. Bewerkt: 13 januari 2006 door gangster28 Reageren
X-TX Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 (bewerkt) Komt dat allemaal door mij 1. Weet ik niet. Als je het weet, zeg het. 2. Leg uit. 3. Het bestand in Documents and Settings/Jou gebruiksnaam/Favorieten is beschadigd of verwijderd. 4. Welke Media Player heb jij dan? Want ik heb helemaal geen begin scherm. Ik zeg Muziek! Hij speelt. Geen voor filmpjes. Als dit door mij komt gebruik systeemherstel want dit is beetje veel. Edit: Volgens mij snap ik al waar je last van hebt. Je zit in veilige modus te kloten. Ja daar wilt van alles niet werken. Als je klaar bent start je je Windows gewoon normaal op zonder F8. En anders weet ik het ook niet. Bewerkt: 13 januari 2006 door X-TX Reageren
Kraay Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 Over dat snel menu, doe rechtermuisknop op je startbalk en dan eigenschappen-->Werkbalk snel starten weergeven aan of uit vinken, net wat je wilt . Reageren
gangster28 Geplaatst: 13 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 Over dat snel menu, doe rechtermuisknop op je startbalk en dan eigenschappen-->Werkbalk snel starten weergeven aan of uit vinken, net wat je wilt . Ja dat weet ik. En ik had de veilige modus uit gezet. Reageren
X-TX Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 Tja, als het aan mij ligt... ik denk dat de problemen er al waren. Want zo veel door een aanpassing. Kan niet kloppen. Reageren
Blastov Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 Bestanden backuppen, dan computer formateren helpt bijna altijd Reageren
X-TX Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 Maar je verliest je instellingen. Moet alle hardware opnieuw installeren want dat moet. Alle software opnieuw installeren. Als je het niet doet kan het zo zijn dat de fouten terug komen etc. Reageren
gangster28 Geplaatst: 14 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 (bewerkt) Bestanden backuppen, dan computer formateren helpt bijna altijd Weet je dat vind ik het niet helemaal waardt er staat te veel op om een back up van te maken. Ik ga denk gewoon een nieuw profiel maken. En ik hoorde net van mij broer dat hij er gisteren een paar worm virusen had uitgehaald. EDIT: ik heb nu een nieuwe acount alle bestanden over gezet en allers doet het weer bedankt voor de moeite jongens. Bewerkt: 14 januari 2006 door gangster28 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.