Jump to content

help et ga niet

Recommended Posts

Geplaatst:

hey

ik eb ier een probleemke me sa ik kan het volledig installeeren maar dan komt er een wit scherm daarna het eerste logo danhet tweede en dan het filmpje daarna keert hij terug naar het bureaublad hoe los ik dit op

Geplaatst:

Sluit het spel dan af?

Is je computer wel goed genoeg? Kan je even laten zien wat voor kaart enz je hebt?

Geplaatst:
hey

ik eb ier een probleemke me sa ik kan het volledig installeeren maar dan komt er een wit scherm daarna het eerste logo danhet tweede en dan het filmpje daarna keert hij terug naar het bureaublad hoe los ik dit op

Hey Wezze welkom op het forum :cya: ,

Volgens mij is je videokaart neit goed genoeg. Als je Start -> Uitvoeren -> dxdiag doet. Dan kun je erachter komen wat voor videokaart je hebt en hoeveel mb. Kijk dan wel in het tabblad Beeldscherm.

Geplaatst:

Hallo bedankt voor de hulp ken eens gekeken en het scheelt idd aan de pc nuja niets aan te doen e

mocht er iemand geinteresseerd zijn in originele gta sa vraag maar keb ier nu wel een over e

Geplaatst:

Ik heb ook San Andreas een keer gedaan op een PC die ook geen goede videokaart ervoor had.

Installeer het spel eens opnieuw, misschien doet hij het dan wel.

mocht er iemand geinteresseerd zijn in originele gta sa vraag maar keb ier nu wel een over e

En volgens mij mag je op dit Forum niet handelen.

En ik vind dit toch wel een vorm daarvan.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...