wezze Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 hey ik eb ier een probleemke me sa ik kan het volledig installeeren maar dan komt er een wit scherm daarna het eerste logo danhet tweede en dan het filmpje daarna keert hij terug naar het bureaublad hoe los ik dit op Reageren
Typhoon Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Sluit het spel dan af? Is je computer wel goed genoeg? Kan je even laten zien wat voor kaart enz je hebt? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 hey ik eb ier een probleemke me sa ik kan het volledig installeeren maar dan komt er een wit scherm daarna het eerste logo danhet tweede en dan het filmpje daarna keert hij terug naar het bureaublad hoe los ik dit op Hey Wezze welkom op het forum , Volgens mij is je videokaart neit goed genoeg. Als je Start -> Uitvoeren -> dxdiag doet. Dan kun je erachter komen wat voor videokaart je hebt en hoeveel mb. Kijk dan wel in het tabblad Beeldscherm. Reageren
wezze Geplaatst: 11 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Hallo bedankt voor de hulp ken eens gekeken en het scheelt idd aan de pc nuja niets aan te doen e mocht er iemand geinteresseerd zijn in originele gta sa vraag maar keb ier nu wel een over e Reageren
Froodooo Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Ik heb ook San Andreas een keer gedaan op een PC die ook geen goede videokaart ervoor had. Installeer het spel eens opnieuw, misschien doet hij het dan wel. mocht er iemand geinteresseerd zijn in originele gta sa vraag maar keb ier nu wel een over e En volgens mij mag je op dit Forum niet handelen. En ik vind dit toch wel een vorm daarvan. Reageren
tt boy Geplaatst: 15 januari 2006 Rapport Geplaatst: 15 januari 2006 je pc is te traag om het spel te spelen. rot voor je Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.