JB940 Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 een gang heeft michelle neer geschoten zij stond achter me ik liep weg en bam zij ging dood > kun je dit ongedaan maken!!?? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 (bewerkt) Nee, in theorie kan het niet. Je zult het spel opnieuw moeten beginnen of je savegame weer laden als je toen je haar dood had geschoten op een ander slotje had gesaved. Ze is niet nodig voor de 100% maar het is wel leuk om haar weer terug te hebben, dan kun je de savegame's hier (klik) downloaden als je haar graag terug wilt. Succes! Bewerkt: 10 januari 2006 door Ruurd31 Reageren
Typhoon Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Dat is ook mooi iritant! Heb je hem daarna gesavt dan? Dat had je niet moeten doen. Reageren
LucasV Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Je moet gewoon weer loaden. Heb je al gesaved? Dan ben je haar kwijt... Reageren
quinton Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 welke gang had haar neer geschoten , als ik jou was zou ik wraak nemen en alle hoods van hun afpakken Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Ja dat kan makkelijk in San Fiero dus niet. Reageren
quinton Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Ja dat kan makkelijk in San Fiero dus niet. sorry ik dacht dat we het over denise hadden, maar als nog zou ik wraak nemen Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 (bewerkt) Dat kan met de terretory glitch. Edit:Je kan toch alleen van de ballas en vagos afnemen dit is geen vraag hoor. Bewerkt: 10 januari 2006 door gta-liefhebber Reageren
Typhoon Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Waarschijnlijk de traids, die schieten meestal op je, die andere gang daar is zwak. Reageren
Damos Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Nee je kan het niet ongedaan maken tenzij je een savegame hebt van eerder waar ze nog leeft anders kan het niet dan zou ze altijd dood blijven. Maar als je 100% had dan bleef je haar dingen houden ook al is ze dood. Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Waarschijnlijk de traids, die schieten meestal op je, die andere gang daar is zwak. Alleen als jijze ietshebt aangdaan. Reageren
Damos Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Ze schieten bij mij altijd sinds ik de laatste missie heb gedaan dan zijn dar ook triads die op je schieten. Die gang is toch van cesar of is dat die ene in Los santos? Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Cesar is van de Varioslos Aztecas en Woozie is de baas vande Triads maar ik heb nooit problemen met hun. Reageren
quinton Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Ze schieten bij mij altijd sinds ik de laatste missie heb gedaan dan zijn dar ook triads die op je schieten.Die gang is toch van cesar of is dat die ene in Los santos? dat is de gang van woozie, die gang van cesar is inderdaad in LS Reageren
Typhoon Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Als ik naar hun toe loop en vlak bij hun ga staan gaan ze schieten.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.