S.W.A.T. Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Bij Cesars gang is dat normaal want de gangs zelf zijn geen vrienden. Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Nee, in theorie kan het niet. Je zult het spel opnieuw moeten beginnen of je savegame weer laden als je toen je haar dood had geschoten op een ander slotje had gesaved.Ze is niet nodig voor de 100% maar het is wel leuk om haar weer terug te hebben, dan kun je de savegame's hier (klik) downloaden als je haar graag terug wilt. Succes! jewl het kan wel zeker als je 100% hebt dan moet je naar de plek weer waar je haar vind om een date met haar te krijgen en zo niet moet je oysters verzamelen en je ziet haar weer bij de plek Reageren
gta 88 Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Bij Cesars gang is dat normaal want de gangs zelf zijn geen vrienden. later in het spel is volens mij wel een vriend want je help hun toch Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Ja eigenlijk wel maar ze blijven je wel aanvallen Cesar is blijkbaar vergeten te melden dat ze vrienden zijn. Reageren
gta 88 Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 (bewerkt) weet je dat wel zekker anders is het een foutje kijk die met wite hempje aan die heb ik ook nog nooit zien lopen of is die van een ander gang en met dit plaatje doen ze een driveby samen en met die muts op ook nooit gezien Bewerkt: 10 januari 2006 door gta 88 Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 (bewerkt) weet je dat wel zekker anders is het een foutjekijk die met wite hempje aan die heb ik ook nog nooit zien lopen of is die van een ander gang en met dit plaatje doen ze een driveby samen en met die muts op ook nooit gezien dat zijn vagos die je achterna zitten en in die auto zitten grove streeters(jouw gang) maar die gang van cecar die vallen je gewoon aan ookal ben je de vriend van cecar en die met de muts is CJ Bewerkt: 10 januari 2006 door Carl_Johnson2 Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Dit was voor de release eerst zou grove street gangmembers er zo uit zien. Reageren
gta 88 Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 weet je dat wel zekker anders is het een foutje kijk die met wite hempje aan die heb ik ook nog nooit zien lopen of is die van een ander gang en met dit plaatje doen ze een driveby samen en met die muts op ook nooit gezien dat zijn vagos die je achterna zitten en in die auto zitten grove streeters(jouw gang) maar die gang van cecar die vallen je gewoon aan ookal ben je de vriend van cecar en die met de muts is CJ ja maar wie de naast zit Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 (bewerkt) ja maar wie de naast zit Kijk eens naar mijn vorige post daar heb ik het antwoord al gegeven. Bewerkt: 10 januari 2006 door gta-liefhebber Reageren
gta 88 Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 met die muts op is wel veel leuker Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 met die muts op is wel veel leuker Wordt er weer eens ontopic gepost of hoe zit het anders kan een moderator er snel een slotje op zetten niet dat ik dat wil. Reageren
gta 88 Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 met die muts op is wel veel leuker Wordt er weer eens ontopic gepost of hoe zit het anders kan een moderator er snel een slotje op zetten niet dat ik dat wil. okey doe maar rustig Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Ik bedoelde het niet verkeerd hoor. Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Ik had Michelle in het begin ook doodgeschoten toen ik nog niet wist dat het een vriendin was. Zij stond in die drivingschool en ik kwam daar, zij zegt dat ze me niet wil ofzo en toen schoot ik haar neer. Veeeel later stond ze er opeens weer Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Als ze nog niet je vriendin is komt ze terug dat geldt voor alle vriendinnen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.