gta 88 Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Weinig Mexico, Los Santos A troep van gecontroleerde Mexicaanse misdadigers die het Kleine gebied van Mexico van Los Santos controleren. Zij hebben sommige banden met het bosje en zullen verder niet waarschijnlijk niet aanvallen tenzij veroorzaakt. Gevaar voor CJ: Zeer Mild ik heb gevonden bij goolge Reageren
gta 88 Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 dusse ze vallen allen aan als je ruzie zoekt Reageren
ZOrange Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 Idd. ook als je ze raakt met de wagen tegen een van hun wagens! Dan komt heel de gang op je af. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 Idd. ook als je ze raakt met de wagen tegen een van hun wagens! Dan komt heel de gang op je af. dat vind ik juist Kiks ! heb je bijna de HELE gang achter je aan zitten :D Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 (bewerkt) Als je een tijdje rondloopt lopen ze eerst achter je aan dan gaan ze schieten. Bewerkt: 14 januari 2006 door gta-liefhebber Reageren
Ferre Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 Idd. ook als je ze raakt met de wagen tegen een van hun wagens! Dan komt heel de gang op je af. dat vind ik juist Kiks ! heb je bijna de HELE gang achter je aan zitten :D Da's @#$%*! irritant Reageren
Goliat Geplaatst: 14 januari 2006 Rapport Geplaatst: 14 januari 2006 (bewerkt) Nou als je niet met een missie bezig bent vindt ik het ook wel Kiks Maar als je met een missie bezig bent dan is 't wel irritant Bewerkt: 14 januari 2006 door Goliat Reageren
noedel Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 Toen ik met denise rondreed, en zij een drive-by deed, stond onze wagen in brand... Ik stap uit, in de veronderstelling dat zij dat ook doet maar toen ging ze dus dood. Ik reed retug naar haar huis en daar was ze opnieuw Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 Toen ik met denise rondreed, en zij een drive-by deed, stond onze wagen in brand...Ik stap uit, in de veronderstelling dat zij dat ook doet maar toen ging ze dus dood. Ik reed retug naar haar huis en daar was ze opnieuw Je hebt waarschijnlijk (bijna)alle oysters gevonden dan komen ze terug je vriendinnen. Reageren
ZOrange Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 als je alle oysters hebt komen je girls terug? Ik dacht dat je geen beloning kreeg. Zoals bij de horseshoes Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 25 januari 2006 Rapport Geplaatst: 25 januari 2006 (bewerkt) Bij horseshoes krijg je meer geluk waardoor je bijna altijd wint met gokken ongeveer 3 van de 4 keer en je krijgt sex appeal van oysters en je vriendinnen komen sneller terug in "reincarnatie" Bewerkt: 25 januari 2006 door Carl_Johnson2 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.